Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Även Macbook uppdaterad i dag

Nyhetsroboten

Recommended Posts

suck, nu blir jag avundsjuk för jag inte har en sån MacBook :(

jag hade lite dålig timing innan så jag fick en MB utan funktionstangenter för att styra iTunes med

Innebär denna uppgradering av MacBook att den blir en aning bättre som speldator?

Kravet för senaste Tomb raider borde den klara.. ^_^ eller är det grafikkortet som är hindret?

nja, mer ram och processor är väl trevligt, men som sagt nog grafikkortet som är största hindret för macbooksen

men för allt utom spel duger intels krets alldeles utmärkt

När tror ni att de kommer med 14 eller 15" MacBook? Även om trenden går mot mindre skärmar så är det fortfarande många som vill ha större skärmar utan att behöva betala för en MBP.

hoppas aldrig, det segmentet är inte värt att slåss i...

hoppas aldrig, det segmentet är inte värt att slåss i...

Varför skulle det inte vara det? Om det beror på konkurrensen så tror jag att den kommer att börja flytta över till 13"-klassen.

för att priserna är så pressade så det ger inte mycket vinst

bl.a.

för att priserna är så pressade så det ger inte mycket vinst

bl.a.

Ja, än så länge så stämmer det.

Beställde en Macbook black idag :galetglad:

Är såå galet glad, har kliat i mina fingrar bra länge nu.. var inte riktigt nöjd med 1 GB RAM som gamla modellerna hade, man var tvungen att uppgradera själv. Men jag nöjer mig med 2 GB!!

Dessutom 500 lappen billigare. Förhoppningsvis kommer den i veckan, jag är på väg att byta till Mac!

Beställde en Macbook black idag :galetglad:

Är såå galet glad, har kliat i mina fingrar bra länge nu.. var inte riktigt nöjd med 1 GB RAM som gamla modellerna hade, man var tvungen att uppgradera själv. Men jag nöjer mig med 2 GB!!

Dessutom 500 lappen billigare. Förhoppningsvis kommer den i veckan, jag är på väg att byta till Mac!

Grattis, känslan är underbar när man öppnar lådan med sin första mac i!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...