Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Priserna på MacBookarna förändrade

Dragonilm

Recommended Posts

Ja o uppdatering för processorerna Macbook Pro 17 tum 2.4Ghz 160Gb 2Gb, kostade för 2 dagar sen 26900. Nu kostar en Macbook 2.4Ghz, 160Gb, 2Gb 11 900 :D

Skiljer fortfarande för lite mot min nuvarande MacBook för att motivera en uppgradering.

Däremot så lockar MBP litegrann.

Skiljer fortfarande för lite mot min nuvarande MacBook för att motivera en uppgradering.

Däremot så lockar MBP litegrann.

2.2Ghz mot 2.4Ghz skiljer inte lite, 120 till 160 skiljer lite kanske :P o 1Gb mot 2Gb skiljer bra för samma pris som tidigare :D

Nej men faktiskt nu känns det som om macbook är billigare än en bärbar pc i som har samma tekniska specifikationer

Nej men faktiskt nu känns det som om macbook är billigare än en bärbar pc i som har samma tekniska specifikationer

Ja verkligen..

Snikversionen börjar faktiskt se ganska bra ut...löjligt med kombo-drive bara. Hellre att dom hade skippat helt.

Hehe.. varför inte kräva en diskettstation.... :borstatanderna:

Hehe.. varför inte kräva en diskettstation.... :borstatanderna:

Du menar att det är samma nivå på de två, att undra över en kombo-drive och sakna en diskettstation?

Diskettstationen blev förlegad och togs bort, menar du att det är DÄRFÖR som Apple valt att inte ha en DVD-brännare med i snålversionen av MB? Jaha du. Vad konstigt då att dom andra modellerna har kvar sina. Jag som trodde det hela berodde på ngn slags strategi där dom ville få en till att köpa mellan eller stormodellen istället.

Du menar att det är samma nivå på de två, att undra över en kombo-drive och sakna en diskettstation?

Diskettstationen blev förlegad och togs bort, menar du att det är DÄRFÖR som Apple valt att inte ha en DVD-brännare med i snålversionen av MB? Jaha du. Vad konstigt då att dom andra modellerna har kvar sina. Jag som trodde det hela berodde på ngn slags strategi där dom ville få en till att köpa mellan eller stormodellen istället.

Hehe... Äpplet ligger lite efter kan man säga på denna fronten. Det är ju ett under att man inte får en diskett/cd-kombo i den billigaste.... Nu sågade man disketten i och med iMac G3 kom ioch för sig... men det kan ju knappast kosta mer än 50 spänn för Äpplet att förse den billigaste brännaren med CD/DVD-brännare. BUU Äpplet.

Apple remonte ingår inte längre. fast den kostar bara 169kr så det spelar la ingen större roll.

Tror inte ens att man behöver den

Tror inte ens att man behöver den

jasså inte. jag har inte en mac själv (ska köpa en i mars). men går det att använda Front Row utan apple remote

jasså inte. jag har inte en mac själv (ska köpa en i mars). men går det att använda Front Row utan apple remote

Ja det är klart...alltså jag kan bara tänka mig att man behöver apple remote med en mac mini som man ska ha i vardagsrumet

I och med Leopard är det inga problem alls.

Det är väl bara att utnyttja ångerrätten?

Hur lång tid har man på sig?

Har ju använt den några dagar nu..

Hur lång tid har man på sig?

Har ju använt den några dagar nu..

14 dagar om jag inte minns fel.

14 dagar om jag inte minns fel.

Får ringa kundtjänst imorgon och kolla vart jag skall skicka burken.. :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...