Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Apple Store är nere!

Hilding83

Recommended Posts

Tyvärr tror jag inte på att det är någon MBP då apple troligen kommer ha ett "special event" till när MBP släpps med troligvis en ny design. ;p

Dock är tror jag det är en mindre uppdatering för MB och den kommer få en LED skärm och ev. pixel tätare.

• Replies 70
  • Created
  • Last Reply
Carlisle_united
Tyvärr tror jag inte på att det är någon MBP då apple troligen kommer ha ett "special event" till när MBP släpps med troligvis en ny design. ;p

Dock är tror jag det är en mindre uppdatering för MB och den kommer få en LED skärm och ev. pixel tätare.

Nej det kommer inte något special event bara för en uppdaterad MBP...

Av. om det skulle samman falla med något redan spikat event, men dom gör inte ett eget enbart för en smärre uppdatering av en redan existerande dator.

Tror sjäälv att det mycket troligt kan vara nya MBP som kommer idag.

Är det någon som har testat att ringa deras telesales team medan apple store är nere?

Edit - Kanske en 2 gigs shuffle.

Finns inte redan 2GB shuffle? Släppes la föra veckan eller något sånt.

Carlisle_united: Tror dom kommer ha det(ett "even") för MBP då dom inte har uppdaterat den på nästan ett år så känns det som om det är något specielt med nästa uppdatering som dom vill ha gratis reklam för. ;p

Carlisle_united

Carlisle_united: Tror dom kommer ha det(ett "even") för MBP då dom inte har uppdaterat den på nästan ett år så känns det som om det är något specielt med nästa uppdatering som dom vill ha gratis reklam för. ;p

Mja... sannorlikheten är låg.

Dom har aldrig haft ett eget event för en redan lanserad dator.

Hur mycket dom än har designat om och piffat upp. I regel har dom altid tajmat släppen med ett större spikat event.

Carlisle_united
Släpptes inte Macbooken helt utan event?

Jepp... den var bara där en dag.

MB får sig en uppdatering!

vit DL med 2,4Ghz, 2GB RAM och 160GB HDD!

svart DL med 2,4Ghz, 2GB RAM och 250GB HDD!

instegsmodellen vet jag inget om ännu, inte heller ev. prisförändringar eller multitouch.. rapporterar så fort jag vet något nytt!

hoppas på ny mini! med c2d 2,16 och airport -n standard...

Ny mini kan jag klara mig utan, min 1.66 Core duo gör fortfarande sitt jobb riktigt bra.

Det som skulle göra mig mest upphetsad är nog en MBP, helst lite lite lägre pris för instegsmodellen.

Som en MacBook fast med 15" och lite bättre grafik.

där slog du huvudet på spiken

jag tycker fan att 13" är för litet för att hålla på med foto.. men en 15 skulle jag kunna leva med... :D därför intresse för mbp.. :D

jo men den har inte funnits på apple store. bara på iPodens egen sida vida sidan om affären

där slog du huvudet på spiken

jag tycker fan att 13" är för litet för att hålla på med foto.. men en 15 skulle jag kunna leva med... :D därför intresse för mbp.. :D

Ja, jag skulle vilja ha lite större skärm när jag sitter med datorn i soffan och yrar.

Vid skrivbordet så har jag extern skärm så större än 15" behövs inte.

jo men 15 är ju bra på fältet också.. . :D och den är ju nästan mindre än MB 13" tjocklek och sånt..

så en fet uppdatering på den och sänkt pris :P

jo men 15 är ju bra på fältet också.. . :D och den är ju nästan mindre än MB 13" tjocklek och sånt..

så en fet uppdatering på den och sänkt pris :P

Då är vi överens. :borstatanderna:

NU e d på gång att öppnas

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...