Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Apple Store är nere!

Hilding83

Recommended Posts

Ny kommer MBP! :D

Edit. Rubrikfix, använd inte enbart versaler. /Rickard

• Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Har väntat på en ny MBP-uppgradering nu i över 2 månader, det bara måste vara MBPn som kommer nu! Många stores är nere, inklusive Australiensiska, Amerikanska o.s.v. Läste på ett annat forum att Applestore "Worldwide" uppdaterar. Det är förhoppningsvis något stort som kommer. (MBP!)

Jag kan klara mig 1-2 veckor till ang. MBPn om dom sänker priserna på Touch idag.

fan det händer grejer när man är på lunch..

ska vi se vad det blir också

MacBook Pro och kanske en ny Cinema tror jag på. Båda var det länge sen dom uppdaterade.

Undra varför det är här man ser det först att sidan är nere, kollar man appleinsider eller macrumors så har dom inte fått upp det än.. är det så att vi svenskar har bättre koll när det händer grejer tidigt på morgonen i USA än vad dom själv är?

Undra varför det är här man ser det först att sidan är nere, kollar man appleinsider eller macrumors så har dom inte fått upp det än.. är det så att vi svenskar har bättre koll när det händer grejer tidigt på morgonen i USA än vad dom själv är?

Kan vara för att klockan var strax efter 6 på morgonen då den stängdes nere...kanske .. :)

Ja, skärpning amerikaner ;) Är det supertisdag så får man se till att va uppe med tuppen. :P

jag vågar nog inte hoppas..

hmmm...

men det vore bra om mbp kom nu så hinner den skeppas en sväng och få lite felsökning innan man beställer än.. :D

Ja se där fick man användning för Pingdom-bannern :)

Det finns bättre lösningar på problemet

post-7830-1204026176_thumb.png

Det finns bättre lösningar på problemet

post-7830-1204026176_thumb.png

Vad är det där för widget?

Såg riktigt smidigt ut

Vad är det där för widget?

Såg riktigt smidigt ut

Mer information kommer när den har blivit testad ett tag!

post-7830-1204026387_thumb.png

med den här uppdateringsnojjan som apple har nu känns det som min beställning på en mac pro förra veckan känns jobbig...tänk om något annat roligt kommer?!?!?!? :totaltgalen:

Jag tror stenhårt på en ny färg på någon iPod eller nåt annat smått. :D

Är det många som väntar på MBP och vill handla snart?

ja.. jag vill vekrligen ha en mbp

hade jag haft pengarna idag så hade jag köpt den "gammla" om det inte kommer någon ny under feb.

men nu när jag inte riktigt har pengarna så räknar jag med att jag kan vänta några veckor och sen tar ställning igen..

men visst är det Psykiskt påfrestande när man väntar på något och så uppdaterar dom bara nått smått...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...