Jump to content
Just nu i M3-nätverket

ipod

zoukie

Recommended Posts

Finns det nån anledning att skaffa iPod om man har en vanlig mp3-spelare? Finns några fördelar när man är Macanvändare? Eller är det bara ett annat varumärke men samma pryl?

hur det fungerar med itunes, skulle aldrig någonsin få för mig att skaffa en annan mp3-spelare

Har du Mac, så... exakt vilken mp3 spelare menar du? Ifall det är shuffle så nej ingen större skillnad.

Men alla andra, så funkar de otroligt bra med iTunes, de är ju skapta för varandra. jag är dessutom lite beroende av podcasts och cover flow. Förutom det så synkar den med din adressbok och kalender... vet inte om det låter vettigt för dig, men det är bra som fan

Instämmer med föregående talare, ipoden integreras så bra så snyggt och fungerar utan en massa klydd.

Vill du ha en film en talbok musik eller bilder .... de medium du vill ha in synkar du! Köper man en touch desutom så kan man synka sitt liv med kontakter och kalendrar och allt super smidigt via itunes ... det är så man tror att det är lögn :)

När en Pc användare ber mig om hjälp nu mer ... innan kunde jag en del och hjälpte gärna ... så säger jag bara blankt nej! Jag vill inte ha fler gråa hår jag orkar inte försöka meka med drivrutiner och udda inställningar!

Prova köp en Nano om du känner dig sugen :)

Exakt vad i iTunes är det som är smidigt med en iPod? Sorry men jag vet inget om dom, och min mp3-spelare (Creative MuvoMix) använder jag som ett USB-minne, lägger in låtar via Finder, och lyssnar....

Finns det information för dummies nånstans på nätet?

Integrationen med iTunes tycker jag är suverän. iPodens gränssnitt likaså. Det är mina argument för iPod.

Exakt vad i iTunes är det som är smidigt med en iPod? Sorry men jag vet inget om dom, och min mp3-spelare (Creative MuvoMix) använder jag som ett USB-minne, lägger in låtar via Finder, och lyssnar....

Finns det information för dummies nånstans på nätet?

Jag tycker att du fått lite konkreta förklaringar på vad det är som är smidigt! Just att man kan synkronisera och välja vad som ska synkas allt viss lista schanger dina låtar som du har mest stjärnor på! Ska den fyllas automatiskt varje gång man ansluter! Finns mycket valmöjligheter beroende på vad för modell man har!

Lägga in spel podcasts, vilket kan vara allt du är intresserad av i tal eller videoformat gratis desutom!

Om du vill veta vad som är så smidigt och inte förstår gå till en apple store och be dem dema åt dig så ser du nog vad vi menar!

Lycka till!

iPoden hoppar upp i iTunesmenyn och du kan arbeta med den på ett superenkelt sätt i stället för att kladda runt i Finder. Synkroniseringen är suverän, dvs samspelet med iTunes...

men hallå... den är ju schnügg! That's why! =)

Har du redan en mp3-spelare och är nöjd med den så låt det vara tills det är dags att byta - men är du en "prylbög" go for it! (det gjorde jag..) Men hade du varit det hade du inte behövt fråga här ens.. ;)

hur det fungerar med itunes, skulle aldrig någonsin få för mig att skaffa en annan mp3-spelare
Även om du inte hade mac?

Även om du inte hade mac?

Även om uppdateringar av iTunes väl inte verkar lira lika bra på Windows som på Mac OS (verkar vara fler barnsjukdomar), så är ju integrationen densamma!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...