Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Linus Torvalds dissar Mac


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar
Men visst har han flera poänger? Ta tex hajpen runt Leopard - man kunde ju tro att det handlade om nån stor revolution eller så, när det i själva verket bara var Apple som ville dra in nya licenspengar. Det är ju i princip samma operativ som Tiger, med några små finesser tillagda och lite ny kosmetika ovanpå.

 

Hajpen få vi och media ta på oss. Apple säger ju som sagt knappt nånting innan en produkt släpps.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem har egentligen myntat "Mactaliban"? Är folk helt omedvetna om vad terrorism och kvinnoförnedring egentligen innebär?

 

Det är på gränsen till personangrepp och sitta och kväka sådana otrevligheter!

Tror det sades för några år sedan för första gången när en kille blåste ur en Power Mac G5 och satte in ett pc moderkort, killen blev hotad till livet av Mactalibaner.

 

Har vart några händelser till genom åren med mordhot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Det kan ju hända att extralars "skiter i" att serva dig med fakta. Leta själv!

 

Dra in taggarna killen.

Nej jag tänker inte leta själv... skiter egentligen högaktningsfullt vad folk har skapat för problem.

Kan man inte nämna problemen så finns dom inte.

 

Att referera till en sida där det står att dom ska rätta till 100 buggar säger ju inte så mycket.

Det står ju ingenstans om det är 100st buggar som är så små och obetydliga att det inte är nått man märker eller om det är 100st som kommer förstöra hela världen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte nämna problemen så finns dom inte.

Ur ett epistemologiskt perspektiv intar du således en extremt antirealistisk uppfattning. Eller med andra ord: Logicum Struhtio Camelus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Nu har du allt hittat stora ordboken!

 

Ur ett danlindholmskt perspektiv så intar jag en enormt realistisk uppfattning eftersom jag inte får ett svar på frågan jag ställt, alltså kan jag inte veta om det stämmer, alltså finns det inte om man inte kan hänvisa till det.

 

Eller med andra ord: Danus blirinte skrämdus av storaordus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...