alf48 Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Hjälp! Jag har fått låna min sons Mac Pro och skall nu installera leopard, men jag vet inte hur man får upp cd-luckan så jag kan sätta i cd:n! Det finns ingen knapp att trycka på någonstans. Alf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlisle_united Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 På tangentbordet finns det en knapp uppe i högra hörnet som det är ett eject tecken på. Den är det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alf48 Posted January 25, 2008 Author Share Posted January 25, 2008 Oj, det var pinsamt enkelt. Tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
tema Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Hjälp! Jag har fått låna min sons Mac Pro och skall nu installera leopard, men jag vet inte hur man får upp cd-luckan så jag kan sätta i cd:n! Det finns ingen knapp att trycka på någonstans.Hade också samma problem… Satt och glodde på luckan i flera minuter efter en knapp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
slowmove Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 hahaha, så det kan gå...va ett litet gott skratt man fick här...måste nästan säga att det va onödigt av de att inte ha en liten öppnarknapp...om man inte har tangentbord med ejectknapp (win-tgb) då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.