Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Iphone 1.1.3 jailbreak. It's Here!

axelhofmann

Recommended Posts

Då måste man sitta uppe ett par timmar till då och se om det dyker upp något nytt :)

första länken är proof att det funkar låsa upp 1.1.3. Gearlive e pålitligskälla.. andra länken äger de att de nu är offically släppt så du och per och alla människor kan låsa upp sina oneonethrees :)

Ännu bättre har det kommit ut ett program som gör allt åt dig så du slipper sitta och skriva massa commandon som för 1.1.2 :)

Detta enligt Gearlive då....

http://cre.ations.net/creation/ibrickr

Ser inte ut som den släppts just yet.. eller ser jag fel?

Nää det verkar inte så. Jag sitter precis och kolla på ebay men man kanske ska vänta lite så kanske man kan köpa en 1.1.3 istället billigare eller vad tror du axelhofmann.

Edit: Kan man beställa ifrån applestore online i USA ifrån Sverige?

min kompis pappa knegar en himla massa i USA, så han skall jag be ta med en hem.. 399 dollar med dagens kurs är 2557, plus stealthsim cirkus 800 kronor blir i runda slänger 3400 spänn, så tjoffar jag i ett halebop kontant sen är jag kungen. haha. skall avvakta några dagar och läsa forum och se ifall jailbreaket funkar enkelt och bra, dessutom huruvida det fungerar att använda stealthsim till 1.1.3, vilketiofs tillverkarna av stealthsim påstar att det skall fungera, men som sagt..vill ha det bekräftat av vanligt folk därute.. så några dagars väntan innan det blir dags!

Hur tänker du?

de gäller ju iofösrsig inte out of the box 1.1.3or, utan bara uppgraderade 1.1.1or eller 1.1.2or..

..så att köpa en 1.1.3 e fortfarande en dålig ide!

dude, nej skitsnack. out of box 1.1.3:or funkar att jailbreaka. men dock inte att ringa med ännu, därför behöver du ett stealthsim eller liknande

dude, nej skitsnack. out of box 1.1.3:or funkar att jailbreaka. men dock inte att ringa med ännu, därför behöver du ett stealthsim eller liknande

ok dude, du har rätt!

:)

men det är bara firmware som man nedgraderar, den nya bootloadern får man behålla. Har du källa på att den skulle funka med stealth tex?

ok dude, du har rätt!

:)

men det är bara firmware som man nedgraderar, den nya bootloadern får man behålla. Har du källa på att den skulle funka med stealth tex?

iPhone Status ticker.

Den här sidan är fett bra när det gäller att ta reda på när, hur och vilken modell som funkar just nu.

Så fort jag fick nys om att 1.1.3 funkade, så var dem redan uppdaterade.

Ser fram emot när SDK kommer. Då lär det mesta vara en barnlek tycks det ju. :)

Väntar min egen iPhone 1.1.3 importerad från USA någon gång nästa vecka eller så. :D

Sincerly.

Nope, har ingen källa ännu,skall vänta några dagar och se efter som sagt vad folk här och var säger. När det är bekräftat hugger jag en Iphone direkt! :)

Och den sidan du tipsade om kändes väl sådär halvgedigen va? .. hehe

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...