Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Heath Ledger har hittats död


maqs

Rekommendera Poster

Misstänkt överdos står det ju.

 

Namnet känner jag igen, men det är ingen jag sett i nån film, vad jag vet.

 

Edit:

Efter en snabb koll på iMDb ser jag att jag sett en grej han varit med i: 10 Things I Hate About You från 1999.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Trist. Han var en rätt rolig skådis. Särskilt med sin brutala australiska dialekt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt tråkigt, gillade verkligen honom, är ju med i nya batman filmen, undrar hur det blir med den nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Filmen är ju färdig och har inte premiär fören till sommaren så det lär nog inte påverka den annat än positivt. Det tråkiga är dock att han verkar vara jäkligt cool som Jokern och nu kan man ju inte se honom i någon uppföljare om man väljer att ha med Jokern mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt. Han är med i en av mina absoluta favoritfilmer, Lords Of Dogtown. Ser även fram emot att se hans sista film, Batman. Står att han är med i en film som just nu filmas, men den lär ju inte bli klar...

 

Synd..

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aldrig hört talas om honom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt trist, ännu tristare om det var drogerna som tog honom..

Varför är det tristare om drogerna tog honom? Då är det självförvållat.

 

Det hade varit värre om han blev ihjälkörd av ett fyllo, skjuten av en galning eller dog av sjukdom. Då var det inget han valde själv, men han valde att ta droger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han var nog inte den ende som dog av en överdos den dagen..men de andra skrivs det inget om...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorgligt... Man ser en kille med bra utseende, en framgångsrik skådis med karisma, som har ett litet barn. Och vad ser och känner han? Att han inte duger till, att hur han än försöker så mår han aldrig riktigt bra? Man undrar ju om en del av det som driver dessa vi beundrar också är nåt som kan ta livet av dem till slut. Det vi ser är inte hela sanningen iallafall. Heath Ledger var inte först och lär inte bli sist heller tyvärr...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist (även om jag inte gillade honom som skådespelare så mycket).

 

Han största filmer var väl "Brokeback Mountain" och "En Riddares Historia".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är det tristare om drogerna tog honom? Då är det självförvållat.

 

Det hade varit värre om han blev ihjälkörd av ett fyllo, skjuten av en galning eller dog av sjukdom. Då var det inget han valde själv, men han valde att ta droger.

Ja du Telly, man väljer inte allt här i livet.

Var Heath Ledger narkoman och dog av droger, så kan du ju komma ihåg att narkomani är en sjukdom. Detta oavsett om han börjat med droger frivilligt. Ingen väljer väl att bli narkoman.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han var nog inte den ende som dog av en överdos den dagen..men de andra skrivs det inget om...

Tror du det bryr sig?

Jag förstår inte vad du vill ha sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var en överdos med sömnpiller pga av hans sömnproblem så han kunde koncentrera sig på film.

Inte direkt droger ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är en anledning till att inte alla som dött idag hamnar på tidningarnas förstasidor:

 

" Under dagen gjorde Heath Ledgers pappa Kim Ledger ett uttalande i australiensiska Sky News.

 

– Heath har berört så många människor på så många olika sätt under sitt korta liv, men få fick glädjen att verkligen lära känna honom. Han var en jordnära, generös, godhjärtad, livsbejakande och osjälvisk individ, och var en stor inspirationskälla för många, sa Kim Ledger. "

 

Citat ur AB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du Telly, man väljer inte allt här i livet.

Var Heath Ledger narkoman och dog av droger, så kan du ju komma ihåg att narkomani är en sjukdom. Detta oavsett om han börjat med droger frivilligt. Ingen väljer väl att bli narkoman.

Vem skulle ha TVINGAT honom att börja och dessutom fortsätta med droger?

Det är självklart att det är hans eget val.

 

Det är förmodligen rätt som du skriver att ingen väljer att bli narkoman, men man kan välja att INTE bli det genom att låta bli droger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem skulle ha TVINGAT honom att börja och dessutom fortsätta med droger?

Det är självklart att det är hans eget val.

 

Det är förmodligen rätt som du skriver att ingen väljer att bli narkoman, men man kan välja att INTE bli det genom att låta bli droger.

Jag har inte påstått att någon tvingat honom att ta droger. Vad jag har sagt är att narkomani är en sjukdom, inte ett val.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte påstått att någon tvingat honom att ta droger. Vad jag har sagt är att narkomani är en sjukdom, inte ett val.

Det är klart att det är ett val: Ta droger eller låt bli.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Trist (även om jag inte gillade honom som skådespelare så mycket).

 

Han största filmer var väl "Brokeback Mountain" och "En Riddares Historia".

Synd. Han var kontrakterad för flera uppföljare efter han gjort Brokeback Mountain:

 

"Brokeback Fountain"

"Gay After Tomorrow"

"Gays Of Thunder"

& Clintans "Fags Of Our Fathers" bland andra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd. Han var kontrakterad för flera uppföljare efter han gjort Brokeback Mountain:

 

"Brokeback Fountain"

"Gay After Tomorrow"

"Gays Of Thunder"

& Clintans "Fags Of Our Fathers" bland andra...

 

Porrfilmstitlar is the shit! :lol:

 

När filmen kom ut skojade jag med en polare om att den kanske skulle hetat "Bareback Mountin'" i stället. Han svarade att den redan finns... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...