Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple stores leveranstid?


Laev

Rekommendera Poster

fick veta att min macbook blev skickad idag. beställde i fredags och den skulle egentligen inte ha skickats förrän på onsdag, så det känns bra ^^ prel. leveransdag är den 14e dock :(

hur går det med HPn? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar
fick veta att min macbook blev skickad idag. beställde i fredags och den skulle egentligen inte ha skickats förrän på onsdag, så det känns bra ^^ prel. leveransdag är den 14e dock :(

hur går det med HPn? :P

Ja den skickades på måndagen för mig ochså. men tänk på att det är tisdag i Kina? Eller vart skickas den ifrån. Fick min med posten torsdag veckan efter:p

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min MacBook Pro blev skickad igår också. Bara väntar :) Apple sa att den skulle levereras senast den 12e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min MacBook Pro blev skickad igår också. Bara väntar :) Apple sa att den skulle levereras senast den 12e.

2 dagar före min T__T de kanske prioriterar pro? beställde du något extra till, eller var allt standard?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställningen blev gjord den 30 januari. Det som har ändrats är tangentbordlayouten. Från International English till Finnish/Swedish.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag beställde sent den förste februari, är väl därför. så macbook pro är förinställt på engelskt tangentbord? visste jag inte :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var förinställt på Finskt OS och Finsk/Svensk tangentbordlayout. Men jag kan inte finska särskilt bra och vill hellre ha det på engelska så jag beställde kombinationen engelskt OS och finskt/svenkst tangentbord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mitt paket har skickats över till ups nu, men när jag kollar på deras sida står det inget alls om leveransdatum. har jag missat nåt, kommer det så småningom eller ringer de bara på utanför dörren en dag?

 

Type: Package Status: Billing Information Received Shipped To: XXXXXXX, SE Shipped/Billed On: 02/11/2008 Reference Number(s): XXXXXXX Service: STANDARD Weight: .30 Kg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mitt paket har skickats över till ups nu, men när jag kollar på deras sida står det inget alls om leveransdatum. har jag missat nåt, kommer det så småningom eller ringer de bara på utanför dörren en dag?

 

Type: Package Status: Billing Information Received Shipped To: XXXXXXX, SE Shipped/Billed On: 02/11/2008 Reference Number(s): XXXXXXX Service: STANDARD Weight: .30 Kg

 

 

Kolla på apples sida. Där står ungefärligt leveransdatum. Inom 10 arbetsdagar brukar det vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla på apples sida. Där står ungefärligt leveransdatum. Inom 10 arbetsdagar brukar det vara.

 

som säger 13e feb ^__^ bara att hoppas att det stämmer, har väntat rätt länge nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min Macbook Pro idag, en dag före sista leveransdagen enligt Apple.

 

jag hoppas det är den du sitter och skriver på nu då ^^ hoppas bara inte att jag fastnar framför min på onsdag då jag har skolarbete som måste göras :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har nu äntligen fått min macbook, trots att den inte skulle kommit förrän 15-18e ^^ hinner tyvärr inte leka så mycket med den eftersom jag måste sitta uppe hela natten och skriva en uppsats om religion :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har nu äntligen fått min macbook, trots att den inte skulle kommit förrän 15-18e ^^ hinner tyvärr inte leka så mycket med den eftersom jag måste sitta uppe hela natten och skriva en uppsats om religion :(

 

Gör det på macbooken! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nja, är van vid PC och det går än så länge effektivast. har fått 5 timmars sömn de 2 senaste nätterna, så tiden behövs ^^'

men den ska självklart användas idag till nästa arbete :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en iMac i tisdags. Skickade beställningen kl 11:00.

Exakt två dagar senare, torsdag 11:00, ringde det på dörren och där stod lådan med min iMac.

Snabbare kan det knappast bli! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en iMac i tisdags. Skickade beställningen kl 11:00.

Exakt två dagar senare, torsdag 11:00, ringde det på dörren och där stod lådan med min iMac.

Snabbare kan det knappast bli! :)

det måste vara rekord O__O

 

jag måste köpa ett appletangentbord till min PC, som det är nu är det ju omöjligt när man vant sig vid en mac XD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...