Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Apple stores leveranstid?

Laev

Recommended Posts

Hur lång tid tar det egentligen att få sin efterlängtade mac, bortsett från den tid det tar tills den skickas som står vid beställningen? och vilket företag fraktar varsamt datorn?

• Replies 66
  • Created
  • Last Reply

du får den inom en vecka men beror också på vad för mac det är samt om det är standard konfigurationerna.

drar i med en större hårddisk och engelskt os, så 3dagar hos apple. beställer en fredag, så hoppas bara att jag får den innan helgen veckan efter.

drar i med en större hårddisk och engelskt os, så 3dagar hos apple. beställer en fredag, så hoppas bara att jag får den innan helgen veckan efter.

Varför välja engelskt som tillval när Mac OS är multilingual?

Färdig att skickas efter 3 dagar plus leverans 3-5 arbetsdagar. Med väldigt god tur före helgen om du beställer på fredag? Varför vänta om du måste ha den före ett visst datum?

/J

Varför välja engelskt som tillval när Mac OS är multilingual?

jag vill ha engelska som bas. om det nu inte är någon skillnad alls, varför får jag då välja när jag ska beställa?

Färdig att skickas efter 3 dagar plus leverans 3-5 arbetsdagar. Med väldigt god tur före helgen om du beställer på fredag? Varför vänta om du måste ha den före ett visst datum?

/J

beställer 1e feb. gör jag det nu förlorar jag x antal kr i ränta för januari månad, räntan uteblir för hela månaden.

Vad är det för mac du ska beställa *

*instresserad :D

jag vill ha engelska som bas. om det nu inte är någon skillnad alls, varför får jag då välja när jag ska beställa?

Skillnaden är att du får engelska manualer i stället för svenska, enda skillnaden annars så är det samma skiva :)

Vad är det för mac du ska beställa *

*instresserad :D

blir min första mac :D en macbook, den dyra vita, fast 160gb hdd. med studentrabatt dessutom ^^ men upptäckte nyss att det då blir precis samma som den svarta väl? så varför kostar den 1000kr mer?

Skillnaden är att du får engelska manualer i stället för svenska, enda skillnaden annars så är det samma skiva :)

då tar jag mycket hellre på engelska, föredrar att ha saker på orginalspråk så det inte blir lost in translation, etc.

Beror på vad det är för produkt, vanligt vis är det UPS som levererar Apples produkter och det brukar gå väldigt snabbt. Jag har fått mina saker (ipod, batteri m.m.) inom 3 dagar, ibland även inom 24 timmar

då tar jag mycket hellre på engelska, föredrar att ha saker på orginalspråk så det inte blir lost in translation, etc.

Jaha då är det ju som det ska :)

Beror på vad det är för produkt, vanligt vis är det UPS som levererar Apples produkter och det brukar gå väldigt snabbt. Jag har fått mina saker (ipod, batteri m.m.) inom 3 dagar, ibland även inom 24 timmar

räknar du från att du beställde eller från att den tiden apple skriver har gått ut? är det efter beställning låter det otroligt.

apples leveranstid stämde inte när jag beställde min nya imac, i runda slängar då 2.8:an inte låg färdig(?) den blev beställd(onsdag), skickad efter 2 dagar(fredag), sen blev det en lång helg men på onsdag dök paketet upp, så exakt en vecka för :) den som väntar på ngt gott.. ..väntar alltid för länge :D

Till din dörr.

har de några speciella tider på dagen de leverar isf? hoppas bara att det inte har såna myndighetsfasoner att det är mitt på dagen :o

har de några speciella tider på dagen de leverar isf? hoppas bara att det inte har såna myndighetsfasoner att det är mitt på dagen :o

Mitt på dagen är det, men du kan välja en alternativ adress som ditt jobb t.ex.

Mitt på dagen är det, men du kan välja en alternativ adress som ditt jobb t.ex.

går i skolan/jobbar helg. men skolk skulle inte kunna bli mer motiverat ^_^ hur långt innan vet man exakt vilken dag det blir? vill inte drabbas av feber i onödan.

utan att skrämmas så stämde inte det som stod på nätet för min del som sagt, kom drygt en vecka tidigare, men jag beställde den till jobb, så den kom under eftermiddag i min trygga famn :)

kom på att jag har en far som går hemma, så det lär inte vara några problem ändå. vad händer annars? återkommer de eller får jag hämta den någonstans?

Har beställt en MacBookm Pro med Iwork förra fredagen, den skickades i måndagskväll från Shanghai och är nu i Holland. Kommer få den senast torsdag nästa vecka...

Det ser man på nätet var den befinner sig :)

Endast när den är I Holland. Datorn åker från Shanghai och sedan till Holland för ommärkning eller liknande...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...