Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

För oss som aldrig kan få nog


Björn Nordström

Rekommendera Poster

Hittade ingen ansvarig. Vem står bakom den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag (Roger Åberg) som mycket riktigt även driver Buzz och Gunnar R Johansson ligger bakom MacFeber.

 

Vi vill gärna veta vad ni tycker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Totalt Mac...nästan helt osebar med PC och IE 5.5 (på jobbet) :lol: Antar att bygget inte ens är kollad på PC :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Björn Nordström

Mycket rent och stiligt måste jag säga vid en första anblick. Helt i min smak. Antar att det kommer att behövas en vänsterspalt för lättare navigering, allt eftersom antalet artiklar ökar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att jag inte kan besöka den på jobbet med PC :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att jag inte kan besöka den på jobbet med PC  :unsure:

Jag har tyvärr bara kollat den i IE 6, har du lust att skicka en dump / förklara vad som händer till mig? Har inte 5.5 där jag är nu :(

 

roger at bazooka.se

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag hemma med min goa Mac och allt ser strålande ut, men jag tar en dump på jobbet i morgon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rastapopoulos

Bra jobbat killar! Överskådligt och snyggt samt rappa nyheter. Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försökte uppdatera en gång för 2 år sen - Bill Gates sjuka uppdateringsprocess via Inet avbröts och sen dess kan jag inte uppdatera IE längre - win påstår att jag måste avsluta en pågående installation först . Tre (3) "IT&win-experter" har analyserat smeten och kommit fram till att jag måste återinstallera win2000 och börja om från början...liksom...(w00t) Jag kan inte hålla på med sånt - jag använder datorn i jobbet löpande och producerande - allt annat funkar (windowsmässigt i alla fall, hehe). Det här är helt enkelt en sån där Windowshistoria som det går hundra på dussinet - ett litet typiskt exempel varför man inte ska köpa skiten. Windowsklustret är ett så gigantiskt lappverk att ingen egentligen längre vet vad som sker därunder - det har löpt amok - experterna fixar inte biffen utan det slutar alltid med OMINSTALLATION av operativsystemet.

 

Nå - bygger man en sajt så bör man givetvis se till att den funkar även med IE 5.0 (sååå gammal är den inte). Det är ingen kritik - bara ett tips från en gammal byggare. Jag har märkt att väldigt många människor inte alls är som jag som lider av "uppdateringssyndromet" - dom sitter med äldre browsers, modem och trivs :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...