Pocahontas Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Rensar i mina hyllor, för nu ska mycket bort...och hittar förstås nostalgi som man inte kan göra sig av med... Nog inte många här på forumet som var med på denna tiden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
macwin Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Poca varför inte ett museum? du har lika dant som jag hemma tror jag. Fast jag saknar min "Lisa". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted January 21, 2008 Author Share Posted January 21, 2008 Hade varit kul med ett museum, men jag har ingen plats, har en del i källaren, men några har gått till sälla jaktmarkerna, håller på och städar i våra utrymmen nu..(order från regeringen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
StoreBror Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 Hihi, den ständiga liknelsen med bilvägar och samhällen. Mysigt! Vad kostade det per minut att vara uppkopplad? Microsoft hade ju sitt motsvarande The Microsoft Network, som väl rånade en på 40 kr/tim om jag inte minns fel. Kanske blandar jag ihop det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted January 23, 2008 Author Share Posted January 23, 2008 Det kostade "bara" Telias uppkopplingstid på Internet, vad det var då har jag glömt, men med 14,4 kbit/s så tog det en stund att ladda ner filer.. Minns innan de stängde ner att man fick skynda sig och "plundra" alla program som fanns upplagda där. jag satt i timmar/dagar och tanka ner...ingen kom fram på telefon till mig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlisle_united Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 När jag väl köpte min performa som jag fick med ett 28,8 modem till så var ju e-world dött och begravet. Men jag har Disketter och informations blad till det någonstanns. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.