Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

wi-fi stänger av sig


henke_96

Rekommendera Poster

när jag använder wifi så går jag till inställningar och sen wifi och sen väljer jag mitt nätverk, sen så försvinner ikonen att jag är uppkopplad, sen när jag valt safari så kommer den där rutan vilket nätverk man ska välja och då väljer jag mitt och sen kan jag surfa men om jag se om jag trycker på homeknappen och sen vill jag växla till tex.youtube så har nätverkssymbolen försvunnit och då borde den där rutan komma men det gör den inte utan jag måste gå in på wifi och sen stänga av wifi och sen sätta på och sen välja ett nätverk förns då så kommer den är rutan upp. Är det fel på min router eller på ipoden att det blir så? Hoppas ni förstod och att ni svarar :)

 

//Henke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja henke.

 

Gå in på Wifi, sen där det står (väl ett nätverk) så väljer du dom utan nyckel sen trycker du på det blå pilen.Högst upp så står det (glöm det här nätverket) tryck på det.

Sen gör du så med alla utan nyckel, utom det nätverk du vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja henke.

 

Gå in på Wifi, sen där det står (väl ett nätverk) så väljer du dom utan nyckel sen trycker du på det blå pilen.Högst upp så står det (glöm det här nätverket) tryck på det.

Sen gör du så med alla utan nyckel, utom det nätverk du vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja henke.

 

Gå in på Wifi, sen där det står (väl ett nätverk) så väljer du dom utan nyckel sen trycker du på det blå pilen.Högst upp så står det (glöm det här nätverket) tryck på det.

Sen gör du så med alla utan nyckel, utom det nätverk du vill ha.

 

Det går ju inte har tryckt på den pilen till höger men det står ju inget om glöm det här nätverket? Det e så jävla jobbit att de stänger av sig hela tiden. Är det fel på ipoden eller routern??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...