Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Köpta låtar från Itunes store funkar inte i SE K800i

Lumumba

Recommended Posts

Gör jag något fel eftersom de låtar jag köpt på Itunes music store inte fungerar i min SonyEricsson K 800i. Även om jag går omvägen och konverterar dem till mp3-format via CD-brännaren (importerar dem som mp3 från bränd cd) så är de inte spelbara.

Tacksam för svar, förstås.

Det är helt riktigt att SE inte kan spela upp låtar köpta på iTS. Det alternativ du har är att bränna en spelbar skiva (som går i en standard CD-spelare) och sen importera den som mp3.

Tack. Jag ska göra ett nytt försök med att bränna och importera.

Undrar om det kan finnas någon som gjort något finurligt litet hack som gör det möjligt att spela itunes-filerna direkt på SE telefoner? Ingen som vet?

:mellow:

Så vitt jag vet finns inget hack för att spela de DRM-skyddade filerna. De oskyddade musikfilerna borde däremot inte vara några problem, om inte annat så är det ju bara att direktkovertera dem till MP3.

Välkommen till den härliga världen DRM där skivbolagen bestämmer hur och var du får spela upp din musik :)

Finns sätt att gå runt det men som sagt du får bränna det på skiva och rippa musiken igen till mp3. Blir liten kvalitetsförsämring men det funkar utmärkt.

SonyEricsson-lurar klarar också av att spela aac-låtar från itunes (som sagt ovan inte de drm-skyddade aac)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...