Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med att avsluta iTunes


nefertiti_

Rekommendera Poster

Tjena!

 

Uppgraderade ganska nyligen till iTunes 7.6, nu har jag problem att avsluta programmet genom att klicka i krysset.. utan måste varje gång öppna aktivitetshanteraren.. blir ganska jobbigt i längden =/

 

Har testat installera om iTunes, ta bort program-mappen och även mappen i min musik.. samma problem! Har aktiverat delning av musik inom det lokala (trådlösa) nätverket inte haft problem med det innan.. så nu idag tänkte jag stänga av funktionen, när man ska bekräfta/verkställa så hakar programmet upp sig på samma sätt som när jag vill avsluta...

 

Är det någon som vet hur man kan nollställa dessa inställningar utan att göra det genom att gå in i iTunes --> Inställningar, jag tror detta kan ha något med saken att göra

 

Jag använder windows xp home sp2, har aldrig haft detta problem innan jag uppgraderade till 7.6

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixade det, genom att radera alla filer i Documents and settings.. bara itunes / apple filerna så klart (Applications data)

 

Nu kommer det dock vara problem med att dela musiken :S

Någon annan som har problem med att dela sin musik via itunes inom samma nätverk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...