Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Då äger jag också en Mac.


Roobarb

Rekommendera Poster

Verktygsprogram heter den på svenska :)

 

Har varit inne där, men inte hittar jag något som heter Boot Camp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vara så att man måste installera den i efterhand och då finns den på installationsskivan, har själv inte installerat win på min Mac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcuslilliebjorn

Grattis!

 

Själv skulle jag inte heller kunna vänta en dag med att öppna en mac :totaltgalen:

 

Det räcker egentligen med att du trycker på menu-knappen på fjärrkontrollen. Kan ta ett tag för mig också. Funkar inte det kan du pröva att starta front-row via Applications mappen eller via kommando+esc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis!

 

Själv skulle jag inte heller kunna vänta en dag med att öppna en mac :totaltgalen:

 

Det räcker egentligen med att du trycker på menu-knappen på fjärrkontrollen. Kan ta ett tag för mig också. Funkar inte det kan du pröva att starta front-row via Applications mappen eller via kommando+esc.

Jaha, ska man bara trycka? trodde man skulle hålla inne den.

 

Ursäkta om jag framstår som ett fån men jag har bara använt windows förut och detta är helt nytt för mig. Bara att dra in en fil i en programmapp får mig att tveka om det är så man verkligen installerar ett program, haha.

 

Undrar fortfarande det om boot camp. Ska dra in Os X skivan nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen börjar jag med. :)

 

Ett tips kan vara att titta i "Hjälp, jag är nybörjare"-delen av forumet. Där tas många vanliga frågor upp och det finns en del viktiga trådar klistrade också. Läs igenom faq's där och skapa dig egen kunskap. Jag förstår att du har många många frågor såhär i början, men, ordspråket "själv är bäste dräng" är faktiskt inte så dumt som man ibland kanske kan tro. Saker som man listar ut själv känns dessutom lite mer värda än om någon annan säger åt dig exakt hur du ska göra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej.

Vill bara att ni tar en titt, detta är min verktygsprogrammapp.

 

bild2uu8.png

 

Inget boot camp här inte :(

Fanns heller inget på skivan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tack så mycket! Det löste problemet, kan köra windows nu. Har bara ett litet problem, när jag håller inne alt knappen när jag startar datorn så kommer bara Mac partionen fram, NO NAME windows partionen syns inte. Jag måste gå in i "Startskiva", bocka för windows och starta om.

Hur löser jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...