Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Språk har försvunnit

vicce

Recommended Posts

När jag ska gå in i Verktygsmenyn och sedan ändra språk så hittar jag inte det alternativet. Förut så fanns det ett alternativ där jag kunde välja språk och sedan enkelt byta språk. Vart kan det alternativet ha tagit vägen? Jag använder office 2004

Edit: Har löst det med hjälp av en guide "Hetlund" skrev.

Ja, tänk vad jag är snäll och duktig!

Och bra att du använder sökfunktionen här på Forum Vicce.

Ja, tänk vad jag är snäll och duktig!

Och bra att du använder sökfunktionen här på Forum Vicce.

Jag vet inte om du var ironisk?...

Men i alla fall, jag använde faktiskt den först men hittade inte det jag sökte, sen när jag sökte på google så kom ditt svar upp.... Sen att man inte kan ta bort trådar är inte mitt fel... Annars hade jag tagit bort den så fort jag hittade svaret...

Anyway, tack för hjälpen, det fixade sig!!!

Nä, jag är aldrig ironisk. Alltid roligt om man kan vara till hjälp!

Jag menar bara att det var bra att du hittade mitt gamla svar, är inte säker på att jag kommer ihåg vad det var jag svarade. Jo, det var väl om att "Återställa verktygsfält".

Nä, jag är aldrig ironisk. Alltid roligt om man kan vara till hjälp!

Jag menar bara att det var bra att du hittade mitt gamla svar, är inte säker på att jag kommer ihåg vad det var jag svarade. Jo, det var väl om att "Återställa verktygsfält".

Bra :) Jag visste inte riktigt hur jag skulle tolka ditt svar, men nu vet jag! Ja, ditt svar hjälpte och jag tror nog att det kan hjälpa andra med, som tagit bort samma eller något annat alternativ :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...