hultberg Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 hej! jag köpte en macbook (mellan modellen) för cirka 1 år sedan, men ja undrar om de finns en sån dual layer brännare i den eller va de hetet, om inte om man kan köpa till de? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcuslilliebjorn Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 Det ska vara brännare i den om du köpte den för ett år sen. Jag gjorde i princip samma köp och jag har brännare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hultberg Posted January 20, 2008 Author Share Posted January 20, 2008 jo ja vet att de finns brännare i den men ja undrar om de finns dual layer bännare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dia2 Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 tryck på äpplet i menyn - om den här datorn - Mer info... - Skivbränning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hagman Posted January 20, 2008 Share Posted January 20, 2008 Brännaren skriver följande format: DVD-R, -RW, +R, +RW, +R DL. Så den borde klara Dual Layer om du har den modellen med Core 2 Duo-processor. Den äldsta MacBook:en vet jag inte om det är samma brännare i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.