Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tonarsjesus


Marooned

Rekommendera Poster

kallar jag mig och det grundar sig i för längesedan när jag skulle välja ett nick på internet. Just när man ska göra det så kommer man aldrig på något så det fick bli Tonarsjesus som är en låt med Thåström's gamla band Imperiet.

Han är för övrigt en stor "förebild" eller "idol" eller vad man nu vill kalla det. Så stor att jag sprang och gjorde en tatuering när jag var 16 år...

 

Idag så är jag inne på mitt 24:e år och det tillbringar jag med att jobba lite med att göra gravstenar (Stenhuggeri) och plugga lite på Komvux. Åren efter gymnasiet tillbringade jag i Spanien (Gran Canaria, Valencia och Marbella). har även bott i Stockholm, en kortare period i Göteborg och i Skåne under uppväxten. Flyttade till Falkenberg när jag var 11 år. Har hittat tillbaka till Falkenberg nu efter Spanien vistelsen. Bor här tillsammans med min flickvän, fast det blir nog inte så långvarigt då vi antagligen flyttar till Helsingborg i sommar pga av hennes utbildning.

 

Det var rätt ingående på det privata. Jag hittade hit till forumet en bra stund innan jag skaffade en egen Mac. Jag gick Media på gymnasiet och där användes bara Mac. Det var Mac Pro, eMacar och Imac. Iallafall efter flera år med PC som byggdes själv och som alltid fick sminkas om i Windows så det liknade Mac köpte jag mig äntligen en iMac direkt efter Aluminium modellen kom. Ångrar mig såklart inte en sekund.

 

Nu är jag presenterad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevlig presentation! Välkommen hit! Även om du varit här ett tag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenahej och välkommen, fast du redan varit med ett tag :pompoms:

 

Var i Marbella bodde du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till forumet. :geros:

 

Eftersom Thåström är din idol :rockapa:

ska jag ta och skvallra. :ermm:

 

Jag har träffat honom en 3-4 gånger.

Han är en mycket trevlig person, :ThumbsUp:

som bryr sig om vad som händer i världen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen hit.

 

Det syns på din avatarbild att du gillar Thåström. Måste säga att jag oxå gillar Thåström med undantag för peace love and pitbulls tiden. Var på senaste konserten när han var i Skövde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen hit.

 

Det syns på din avatarbild att du gillar Thåström. Måste säga att jag oxå gillar Thåström med undantag för peace love and pitbulls tiden. Var på senaste konserten när han var i Skövde.

800 grader, Staten och kapitalet. Klassiker från min tid i högstadiet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenahej och välkommen, fast du redan varit med ett tag :pompoms:

 

Var i Marbella bodde du?

 

San Pedro. Känner du till Marbella?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till forumet. :geros:

 

Eftersom Thåström är din idol :rockapa:

ska jag ta och skvallra. :ermm:

 

Jag har träffat honom en 3-4 gånger.

Han är en mycket trevlig person, :ThumbsUp:

som bryr sig om vad som händer i världen.

 

Trevligt, hur kommer det sig att du träffat honom? Personligen skulle jag nog inte vilja träffa honom, min bild av honom stämmer antagligen inte. Lätt att bli besviken...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

San Pedro. Känner du till Marbella?

 

Jag bor i Aloha, typ rakt upp från Puerto Banús.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt, hur kommer det sig att du träffat honom? Personligen skulle jag nog inte vilja träffa honom, min bild av honom stämmer antagligen inte. Lätt att bli besviken...

 

Vi bodde rätt nära varandra ett tag och är ju båda föräldrar och musiker,

bott på flera platser runt i europa, så vi hade en del att snacka om.

 

Trevlig, sjyst, men fortfarande rebell och cool, :rockapa:

så du har inget att oroadig om utifall du stöter på honom.

Han är ett år äldre än jag, men vi hör båda till den del av vår genaration

som inte släpper in gråheten av åldrandet. We still kick ass. post-15957-1200822767_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...