Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Roligheter till iPhone efterlyses


jluckhurst41

Rekommendera Poster

När ska det börja komma spel via iTunes som man kan köpa som fungerar med iPhone. De som finns hittills fungerar som jag förstår det bara med 5G och Nano modeller, inte iPhone/iPod Touch. Det borde ju finns otroliga möjligheter till dessa nya modeller. Jag läste bl a om att Guitar Hero skulle komma/finnas till iPod. Det såg likadant ut och utvecklat av samma företag. Det vore kul, kanske en som anpassade sig efter egna musiken?

 

Är det någon som har några tips på roligheter som man kan fixa till luren? Efterlyser saker man kan syssla med kanske på bussen eller liknande, har långt till jobbet själv, därav förfrågan. Det är ju svårt med wi-fi på vägen så det gäller att det är något inbyggt. Har några spel nedladdade via Installer.app, bl a Labyrinth, iSollitaire, Othello och iBlackjack. Någon som har några andra tips eller andra roliga program.Det blir ju inte så roligt i längden. Labyrinth är för övrigt ett klockrent utnyttjande av den inbyggda accelerometern för att skapa något unikt för iPhone som andra telefoner har svårt att kopiera. Grymt!

 

Det gapar lite tomt i min spelmapp...

post-27286-1200606692_thumb.jpg

post-27286-1200606708_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns dessa i installer eller hur får jag tag i dem? någon som har source länkar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...