Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

undrar om ni har samma problem...


Dan1jel

Rekommendera Poster

när jag är i menyn och tänker höjja eller sänka (efter som ringsignalen inte ska vara för låg eller för hög) så visar det sig en icon och en text som ja inte lagt märke till förut..

 

har ni samma icon och text eller har ni den gamla "klockan" istället för en högtalar icon?

 

så här ser de ut.

 

2199628238_343cf1142d_o.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Engelska på ikonerna och svenska när du trycker på volymknappen?? ser lite skumt ut ju har du ingen swepack installerad??

 

Min volymikon ser ut exakt som din bara att det står volym istället för ringer! vad du menar me gamla "klockan" förstår ja inte? den enda volym ikonen ja kommer ihåg e den som visas på bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Engelska på ikonerna och svenska när du trycker på volymknappen?? ser lite skumt ut ju har du ingen swepack installerad??

 

Min volymikon ser ut exakt som din bara att det står volym istället för ringer! vad du menar me gamla "klockan" förstår ja inte? den enda volym ikonen ja kommer ihåg e den som visas på bilden.

 

 

okej, jo ja tyckte att "ringer" var fel text... hmm vill ha tillbaka volym texten istället för ringer... jo gamla klockan.. hmm vet inte hur jag ska förklara :/

men iallafall, då vet ja att den ska vara så, bara de att texten är fel..

 

jo ja har haft swepacks installerat men ja tog bort de.. :/ men enså så kvarstår texten skumt nog..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FredrikBergstrom

Det står "ringer" då man har telefonen på engelska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står "ringer" då man har telefonen på engelska.

 

 

okej, så det är inget fel på min iphone då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klockan är det väl bara när man slår på/av ljudlöst switchen, annars är det bilden ovan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klockan är det väl bara när man slår på/av ljudlöst switchen, annars är det bilden ovan

 

ja juste, de var den "gamla" klockan ja menade ;)

 

dock ingen som vet hur ja kan ändra till "swephones" text så de står volym istället :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför vill du inte köra me svenska bara??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ingen text alls. Bara ikonen. Jag kör 1.1.1 förresten. Kanske därför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gillar inte svenska menyer, tycker mer om engelsk samt att ja vill ju hellre ta bort den texten men de går ju inte, å jag kör ju dock på 1.1.2.

 

tycker bara det är en ful text som förstör de mesta, men om någon vet hur man tar bort texten så kan väl den personen vara snäll också skriva hur man gör :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...