Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Två timmar kvar...


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

Nu är det bara drygt två timmar kvar till Steve Jobs på allvar sparkar i gång årets Macworld Expo i San Francisco. Klockan 18.00 svensk tid levererar han ett av sina berömda keynote-tal. Vi på MacWorld kommer att rapportera live om allt som händer. Det är alltså här du följer allt spännande som presenteras.

 

Efter keynoten kommer chefredaktör Nils Holmlöv att komma med sina kommentarer kring de nya produkterna och försöka förmedla en känsla av hur det är där borta i Kalifornien.

 

Så skynda er ned till den lokala butiken eller leta i skafferiet efter det ni gillar bäst. En keynote ska njutas på alla tänkbara sätt! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

expo2004.jpg

 

99mac är redo! :D

Har ni inget tilltugg till, ser lite tomt ut med förtäringen :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antingen är jag blind eller så fattas en fundamental info här...Jag skulle vilja ha adressen till expo't så att man kan se det live...eller är det inte gratis? Om så så förutsätter jag att det ändå inte går att titta på pga belastning...Intet e ju inte pålitligt, liksom, hehe...Nå - har någon en adress till titthålet - man kan ju testa i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

Leijon / MacWorld @ home är också redo!

 

mwexpo.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Hur lägger man in bild??

 

//Magnus

Du länkar till bilden i fråga genom att klicka på knappen "IMG" när du skriver ett inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

En timma kvar. Tick tack, tick tack...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

expo2004.jpg

 

99mac är redo! :D

Har ni inget tilltugg till, ser lite tomt ut med förtäringen :-D

Tyckte jag hörde något om dill och gräslöksdip?

 

Föresten snacka om hi-tech mixat med 70-talet. :) :)

Hos Björnström alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

19 minuter kvar...

 

Kan tillägga att rapporteringen kommer att gå till på följande vis:

 

Så fort något intressant händer lägger jag upp en snabb nyhet om detta i forumet med meddelandet om att information följer. I dessa kan sedan varje enskild nyhet diskuteras. Varje nyhet byggs sedan på med komplett information och bilder. På så sätt får vi lite struktur på det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är länken online

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Björn Nordström

Får lite mindre hack nu när jag ställt ner anslutningshastigheten till hälften (256 kbit/s).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt ADSL flöt det på hur fint som helst, inga problem med hack eller något. Men nyss ringde telefonen och sabbade connection :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får lite mindre hack nu när jag ställt ner anslutningshastigheten till hälften (256 kbit/s).

Vart ställer man in det, hittar inte,

har inte tid att leta, :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...