Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

DN. om vilka operatörer som kämpar om iPhone


Sissow

Rekommendera Poster

En tjej från operatören 3 försökte idag övetala mig om att dom får Iphonen och att den kommer in i mars / aprill...

 

Kan dock inte säga att jag litade på henne utan kändes mer som om hon ville ha min uppmärksamhet (efter som jag är så grymt het, eller för att hon ville få mig o köpa en mobil?) ska iaf se om dom står kvar på samma ställe imorgon och gå dit o prata lite mer med henne hade dåligt med tid idag.

 

Men som jag läst här på forumet känns de lite som om iTunesStore och 3's musiktjänst krockar.

 

Va säger ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som läst artikeln och blivit klokare på vad som faktiskt skrevs i deras artikel?

 

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=678&a=731713

 

 

Klokare och klokare?? Det skrevs bland annat att det kommer släppas en 3g verison i usa 2008 vilken jag egentligen inte förstår eftersom dem inte har nått 3g nät där??el? Endast Edge om jag fattat allt rätt! Vad ska man då mend en 3g version i Usa till? och egentligen vad e d som man kan göra med en 3g telefon som man inte kan göra med en iphone? Jo visst d e sant kolla på tv på världens minsta skärmar och ringa video samtal med pisse kvalite! Inget som lockar mig precis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

3G nät har dom i staterna... dock inte lika utbrett som vårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore skönt om det kunde bli mer än en operatör så att det blir lite konkurrens och valmöjlighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Använder min 3G ungefär noll... så mycket faktiskt att jag bara kör med GSM för att spara batteri.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...