Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nya Saaben 9-4X


Pocahontas

Rekommendera Poster

Måste säga att jag inte riktigt har förstått mig på denna typ av låtsas terräng bilar. Jag tycker att de för det mesta är ganska fula, den här också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ful vet jag inte om jag tycker. skulle gärna ta 2st. Poca u pay ;) ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Byggs i Mexico....skall den köras på Tequila?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag har läst nånstans att det enda som är Saab på den bilen är emblemet?
Det är troligen mycket sannolikt sant med, tyvärr.

 

SAAB ägs ju numera av GM som gör flera modeller inom samma koncern som ser likvärdiga ut. Detta har gjort att SAAB tappat mycket av sitt märke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är troligen mycket sannolikt sant med, tyvärr.

 

SAAB ägs ju numera av GM som gör flera modeller inom samma koncern som ser likvärdiga ut. Detta har gjort att SAAB tappat mycket av sitt märke.

 

Usch ja, GM är mästare på att packa om gammal sunkig skåpmat och kalla det för nya bilmodeller. Lite som ICA och köttfärsen. Se bara på SAAB 9-7 och skräckexemplet 9-2. Båda gjorda för den amerikanska marknaden. Européerna antogs inte vilja ta i skiten med tång... Visserligen var det helt okej bilar i grund och botten (Chevrolet Trailblazer samt Subaru Impresa) men SAAB var det fan inte och definitivt inte nya!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Volvo är rätt fula bakifrån. Vet inte hur jag ska förklara det: rent "formgivningsmässigt" är dom inte så fula, men för att vara en bilar är dom fula......någon som hajar? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkig formgivning, ingen fantasi. Liksom bara en SAAB i SUV-kostym. Inget nytt liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kommer jag att ha mardrömmar inatt - tack Poca... ;)^_^

 

Den där bilen skulle ju knappt klara en omgång i terrängen, har den lågväxel och spärrbara diffar överhuvudtaget??

 

Nä, tacka vettja en riktig Landrover Defender - det är lite annat än den där plast-raketen... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som gammal trollhättebo och uppfödd med saab så har man inget annat val än att säga att den faktiskt va riktigt snygg. Praktisk och tålig off-road bil, antagligen inte men modern och snygg, javisst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en "rebranded" cadillac, usch! GM bör sälja SAAB till någon som är intresserad av att utveckla märket istället för att sälja sminkade jänkare.

 

En Saabillac! :)

post-18932-1199831241_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...