Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Varning För www.priskrig.com


mikael

Rekommendera Poster

Lite OT men har du erfarenheter av att handla hemelektronik från UK?

 

Jag har nämligen funderat på att göra detta och jag undrar om deras kontakter passar i svenska eluttag?

 

Tro mig...dom passar otroligt dåligt !!! Senast fick jag en batteriladdare med UK kontakt ...som tur var hade jag en trafo som passade. :foralskad: Ja...min flickvän kom in precis alltså...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej man behöver en adapter för engelsk hemelktronik om man vill använda den i Sverige, likadant med amerikansk. En UK stickkontakt har 3 stift

 

Jag försökte hitta en adapter men fick nobben av elbutiker som menade det var olagligt !! :irriteradtjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick idag efter lång väntan tillbaka pengarna från Priskrig. :borstatanderna: De gick tillbaka in på kontot. Men man undrar vad de sysslar med... Så här skrev de förra tisdagen:

 

"Då vi under december månad fick kraftigt ökad orderingång, har vi halkat efter rejält i distribution av våra ordrar. Dels på grund av hanteringsvolymen, men även då vårt lagers system havererade och slutade att expediera ordrar, samt uppdatera informationen om desamma. Dessutom har många leverantörer sålt slut på sina lager och vi har därför tvingats se att våra kunder blivit drabbade ytterligare.

 

Sedan mellandagarna arbetar vi med dubbel bemanning för att åtgärda det uppkomna och håller just nu på att fokusera på de försändelser som ligger längst bak i tiden (för jo, förseningen har även drabbat alla de som lagt sina ordrar efter den ödesdigra veckan) och är i full färd med att få ut produkterna allt eftersom nya leveranser kommer in från tillverkarna.

 

Vill du istället att vi annulerar din order, så meddela oss detta snarast. Vi annulering återbetalar vi till ditt kretidkonto snarast. I normala fall tar detta en till två bankdagar."

 

Jag annulerade ordern för precis en vecka sedan, så det tog längre tid än två bankdagar, men jag är förstås glad att jag slapp ta polisanmälan till banken och krångla med att försöka få tillbaka pengar den vägen som några här på forumet pratat om. :detvarintejag:

 

Det är litet lustigt att allt verkar finnas i lager på Priskrig.com.. Den enda vara som inte fanns var Nikon D 80 när jag var inne och kollade nu precis. Nej - hädanefter blir det gamla Cyberphoto igen, även om det skiljer någon krona ibland. Tror det lönar sig i längden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick ett mail från priskrig på tisdagen om att jag skulle få tillbaka mina pengar om 1-2 dagar. Idag hade jag fått tillbaka dem, så det gick ju fort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...