Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bara jag som enbart kör Windows på min Mac?


Byggarebob

Rekommendera Poster

Ibland måste man köra Windows för att inte alla ännu upptäckt hur galet mycket bättre UNIX är, med en iMac i hemmet är inte upptäckten långt borta.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Tar detta meningslösa hackande om Mac eller PC, icke-Mac eller icke-PC aldrig slut!

 

Jag använder Windows eftersom min arbetsgivare och de anställda IT(PC)-teknikerna kör renodlat PC. Under ca 10-15 års tid har jag klarat mig gott vid anslutning till arbetsgivarens nät och mina Macar, men nu fungerar det, relativt sett, smärtfriare då jag kör Windows-avstyckningen på min Macbook Pro.

 

Kanske främst olika skrivaranslutningar har fungerat fullt ut. Annars ägnar jag mig åt OS X ungefär 90-95% av tiden vid datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar detta meningslösa hackande om Mac eller PC, icke-Mac eller icke-PC aldrig slut!

 

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget illa menat mot dig personligen men jag tycker att köra Windows på en Mac är det dummaste jag har hört.

 

Du kan lika gärna plasthög från Acer eller vad det heter för 5k och spara en slant.

 

Eller han kan pröva det här:Hackintosh

 

"If the high price tag for Apple hardware has kept you from buying a Mac but you're willing to roll up your sleeves and get adventurous, you can build your own 'Hackintosh'—a PC that runs a patched version of OS X Leopard."

 

 

 

 

OBS! En magstark beskrivning som kan vara provokativ och inte minst upprörande för en riktig Apple-hängiven person som älskar Mac OS X över allt annat OBS! :borstatanderna:

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om jag inte misstar mig kan man tidsförskjuta både ljud och undertext med VLC om man trycker på några bokstavstangenter? f,g,h,j tror jag, är inte riktigt säker dock. Tror det var så jag gjorde iaf :/

 

Haha det vore fantastiskt, får kolla det nästa gång problemet dyker upp :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...