Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad är det för språk på final cut studio 2?


octavianus

Rekommendera Poster

Min kompis ska köpa sig final cut studio 2, Men han kan inte svenska ngt vidare (är tysk) och han vill att en som inte kan tyska ska kunna använda det också, dvs jag bla.

 

Så om han köper sin final cut studio 2, kommer det bara på ett språk, eller kan man ändra det lite som man vill, tex nu kör jag tyska, nu engelska och nu svenska allt eftersom vem som använder det.

Eller är allt på engelska eller hur funkar det?

Helt enkelt, är det ngn skillnad från om man köper det i Sverige, Tyskland eller England? Är det olika versioner för olika länder, eller är det samma version världen runt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

formerly known as Flower King

Final cut finns väl bara på engelska, vad jag vet.

Absolut inte på svenska i alla fall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är garanterat på engelska (det är min i alla fall). Tror den även klara Franska, Tyska och Japanska. Jag kan kolla upp detta om du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

jag är rätt säkert på att det bara finns på engelska, tyska, franska och japanska

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, antog att det inte fanns på svenska. Men om han köper det i tyskland, kommer det bara på tyska då, eller får han med alla språken i sitt final cut pro, så kan han byta mellan de fem som finns, eller vad det kan vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I alla fall Final Cut Pro som ingår i FCS 2 klarar av Engelska, Tyska, Franska och Japanska. Väljer språk efter inställning i Mac OS X, på samma sätt som övriga program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...