Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Nya Cinema displays i januari?

Mr J

Recommended Posts

Jag köpte en Cinema display till min MacBook Pro idag för 4999kr, någon timma efter köpet fick jag till mig information om att det kanske kommer en ny modell som ska ersätta den gamla i Januari! Min fråga lyder:

Ska jag lämna tillbaka min "nya" skärm och invänta ryktena? Är den värd pengarna som jag gav? Jag är för övrigt supernöjd med skärmen men ni vet hur det är, man vill ha det bästa!!

Designen är superhet än idag trots att skärmen är flera år gammal, vilket inte är ett minus :)

Tacksam för råd!

Mr J

A_bite_of_the_apple

hm lite svår fråga det där. Apple gör visserligen bra skärmar, men nuvarande Cinemedisplay har som sagt några år på nacken. Det finns helt klart bättre skärmar för samma eller lägre pris.

Med tanke på skärmarnas ålder och att de inte är lika framträdande på Apples hemsida numera är det nog en bra gissning att nya skärmar står alldeles runt hörnet, tror jag.

Är du nöjd med skärmen så finns det väl dock ingen anledning att lämna tillbaka den. Det kommer alltid "en ny modell" och med det tänket blir inköp svåra. Kom också ihåg att med nya produkter brukar det komma barnsjukdomar

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...