Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fodral till Ipod touch


vonb

Rekommendera Poster

Hej vet någon om det finns något snyggt slimmat fodral av tyg eller kanske läder. Det jag söker är ingen ipodstrumpa och nte heller något fodral, det är en form av hybrid. Som en svärdsslida ska den fungera (kanske lik en strumpa alltså).

 

Tack för svar

 

Extra fråga för bonuspoäng:

Någon som vet vad den vita grejen man fick med touchen är till, den där lite konstiga, urgröpta saken.

 

 

Väll mött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte en sådan http://www.myincipio.com/product/IPOD_TOUC...by_Incipio.html[/img] från Incipios hemsida. Det blev ungefär 240-250 kr med frakt & den är jag supernöjd med.

 

//H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ooo I know...

 

http://www.webhallen.com/prod.php?id=81456

Finns även i en ljuskombination..

 

 

De ska vara nån form av ställ tror jag, har inte sett min sen ja fick min..åkte nog i papperskorgen..

 

Så det finns äntligen ute i handeln!

Får ta och beställa ett imorgon när Visa-kortet är närmare handen ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en sådan iSkin, kolla på Ebay

 

touchimages_black.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej hej! Tack för alla svar, de var ju grymt snygga allihop, det jag tänte mig från början var ungefär en sån där incipio. Men jag överväldigades av http://www.webhallen.com/prod.php?id=81456 så jag gick och köpte denn idag :).

 

Sen såg jag iskin, då blir jag ju nästan lite besviken (den är sjukt snygg). Hursomhelst är jag nöjd! Tack för svaren, och fortsätt för all del att posta era snygga fodral, alla har väl inte hittat sitt drömfodral.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Extra fråga för bonuspoäng:

Någon som vet vad den vita grejen man fick med touchen är till, den där lite konstiga, urgröpta saken.

Väll mött.

 

Den är till för att placeras i en iPod dock.

 

ipod_dock_remote_216.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej hej! Tack för alla svar, de var ju grymt snygga allihop, det jag tänte mig från början var ungefär en sån där incipio. Men jag överväldigades av http://www.webhallen.com/prod.php?id=81456 så jag gick och köpte den idag :) .

 

Ja min beställning lades också igår :ThumbsUp:

"Gick och köpte den" förresten?

Du får gärna posta en bild om du redan har den i handen :geros:

Fast jag antar att du, liksom jag, beställde från webhallen :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja min beställning lades också igår :ThumbsUp:

"Gick och köpte den" förresten?

Du får gärna posta en bild om du redan har den i handen :geros:

Fast jag antar att du, liksom jag, beställde från webhallen :rolleyes:

 

Webhallen har ju fysiska butiker i Stockholm så det är väl inte omöjligt att han/hon gick och köpte den. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Webhallen har ju fysiska butiker i Stockholm så det är väl inte omöjligt att han/hon gick och köpte den. :)

 

Ah, det var mer än vad jag visste det :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, jag gick till webbhallen vid sveavägen där jag dock fick vänta i en evighet :sleeping: , men det var det värt! fortfarande intersserad av en bild? I sånna fall fixar jag det =).

 

bmo får tummen upp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, jag gick till webbhallen vid sveavägen där jag dock fick vänta i en evighet :sleeping: , men det var det värt! fortfarande intersserad av en bild? I sånna fall fixar jag det =).

 

Schysst :ThumbsUp: För min del behövs det inte, fick mitt fodral i fredags :ThumbsUp:

Men andra kan ju ha nytta av en bild eller två, själv har jag bara en smådålig K750 att fota med :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, jag gick till webbhallen vid sveavägen där jag dock fick vänta i en evighet :sleeping: , men det var det värt! fortfarande intersserad av en bild? I sånna fall fixar jag det =).

 

bmo får tummen upp!

 

Ja, jag vill gärna ha en bild. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oj då, här eftersöktes bilder.

 

Ursäkta att jag är sen, jag är inte superaktiv på detta forum! Bilderna är ganska risiga, men de får duga.

 

notera också batman-bakgrunden!

post-28264-1200865189.jpg

post-28264-1200865373.jpg

post-28264-1200865426.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oj då, här eftersöktes bilder.

 

Ursäkta att jag är sen, jag är inte superaktiv på detta forum! Bilderna är ganska risiga, men de får duga.

 

notera också batman-bakgrunden!

 

 

Tack. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...

Tja!

 

Jag är ute efter ett fodral till iPhone 3g som även fungerar som en plånbok. Ett smidigt skinfodral med ett par kortfickor. Fixade en bild i PS på ett förslag, har någon sett något liknande?

post-18113-1231340506.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...