Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

010010000110010101101010


Tatari

Rekommendera Poster

Jag känner att det börjar bli dags att jag presenterar mig nu...

 

Jag heter Tommy och bor sen några år i Västerås. Slutade ABB Industrgymnasium i våras och jobbar numera på Manpower (för närvarande bygger jag robotar på ABB). Hade tänkt hålla på med det något år eller så och sen lägga till några år på högskolan på min utbildning.

 

Jag betraktas allmänt som ganska nördig och besserwisser, men enligt mig kan jag bara knappt det jag tycker att jag behöver. Det innebär att jag kan mer om prylar än dom flesta, och har som mål att kunna ungefär allt :nerd::rolleyes:

Förutom rent digitala prylar gillar jag även (fina) fordon och speciellt min motorcykel, som fungerar som avslappnande verklighetsflykt för mig. Därför är jag just nu lite smådeppad, när jag inte kan köra den på ungefär 3 månader... :cry:

 

 

Jag började bli ordentligt intresserad av apple produkter mot slutet av 2005, påverkad av den så kallade iPod-effekten sen några månader. Den 5e mars 2006 fick jag så första macen, en fin Lombard, helt gratis av min snälla moster. Det är ju inget monster och har bara os 9, men det är en av de vackraste datorer jag vet. Så nu i höstas tyckte jag att huvuddatorn (med xp då) äntligen hade betalat sin investering, och gick och köpte mig en macbook lagom till uppgraderingen till x1300-kortet. Har aldrig känt mig så ett med datorn som nu, är ju såhär en dator ska fungera :wub:

 

Med det är väl det mesta som är intressant om mig sagt, och jag hoppas att jag ska trivas här även i fortsättningen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen Tommy! Även jag är från Västerås och har gått ut ABB Industrigymnasiet! Det var ett tag sen jag gick ut (gick ut 2003), men min bror har du säkert träffat på. Han gick ut 2005 och måste ha gått sista året när du började. Fan.. jag kanske ska ta och presentera mig snart på forumet.. hehe :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen hit,

och jag sällar mig till de som gått ABB Industrigynasium, går första ring ; 3

Trevligt att fler bra personer väljer ett sådant bra gymnasium! :kramis::storkram:

 

MvH,

Katana

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...