Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

kan inte lägga in vissa låtar i itunes


ceda

Rekommendera Poster

Hej. det är så här att för ett tag sedan så märkte jag att vissa låtar i mitt itunes inte gick att spela upp, dom hade funkat innan men helt plötsligt så gick det inte, jag fattde ingeting och det gör jag fortfarande inte. låtarna som inte fungerar funkar ialla andra media spelare utan itunes. jag har precis formaterat hela min dator och börjat om på ny kula med min musik och allt, men problemet finns fortfarande kvar.

 

är det bara jag som har det här problemet?? eller är det någon som vet vad jag ska göra?? jag vet inte vad jag mer kan göra för att försöka få det att funka igen..

 

 

väldigt tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man rekommendera att du specificerar vilka format det är som inte fungerar !?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oj det glömde jag alla låtarna är i mp3 format.. detta är riktigt konstigt och jag gillar det inte:( behöver verkligen hjälp..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hallå finns det någon som kan hjälpa mig??? har försökt o på 99.se också men i deras forum går det ju inte ens att skriva.. jag börjar bli smått irriterad nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du lämna lite mer info om vad som händer (eller inte händer)? Får du något felmeddelande?

 

Om filen har ett utropstecken till vänster om låtnamnet (i iTunes) så betyder det att iTunes inte kan hitta filen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nä alltså när jag dubbel klickar på mp3-filen så startar itunes upp men låten kommer aldrig upp i itunes o låten spelas inte. det är inte något fråge tecken så det är inte att den inte hittar filen utan något annat. jag har försökt att impotera den på alla sätt men det går inte. det kontiga är att låtarna som inte funkar har funkat innan, men för ett tag sedan märkte jag att en del låtar bara slutat att funka:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du testat att spela upp låten i annat program? Det enklaste är Finder, ställ vyn i kolumnläge så får du en förhandsvisning med spelkontroller. Jag har varit med om att korrupta filer öht inte går att importera till iTunes, helt utan felmeddelande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja då jag har testat den i Quicktime, VLc, mplayer, real player, och så har jag spelat den genom att trycka commando i. och jag har spelat upp den i överblicka. låtarna funkar i allt utan i itunes. det där du skrev om ställa in vyn i kolumläge vet jag inte hur man gör. jag har kommit på att någon av filerna är inlagda från skiva, men jag vet inte om alla är det. kan det ha med det o göra? och isåna fall kan man fixa det på något sätt?

 

Tack för att det finns någon som försöker hjälpa mig ialla fall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låtarna som jag inte kunde spela hade jag lagt in från skivor, så på något sätt så slutade itunes att acceptera dom, tycker det verkar konstigt men ändå..

 

spelar det någon roll om man har all musik i itunes music bibliotek eller om man har den i en mapp på skriv bordet? vad är/blir skillnaden???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...