Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Få över betygen från iPod till iTunes


alexander_lundberg

Rekommendera Poster

alexander_lundberg

Har precis börjat betygsätta mina låtar, har kommit på att det kanske är ett rätt bra sätt att göra schysta spellistor med det bästa från varje artist. Men jag betygsätter oftast låtarna i iPoden och inte vid datorn. Finns det nåt sätt att föra över betygsinformationen till iTunes utan att lägga in låtarna på nytt i iTunes (via Senuti eller nåt sånt)? Jag har hanterar min musik manuellt och provade att trycka på synkroniseraknappen (hoppades att iTunes skulle uppdatera infon på låtarna då men tji fick jag). Hur gör jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hos mig sker det automatiskt.

Betygsätter jag en låt i min Ipod (classic) så sätts motsvarande betyg i Itunes vid synkningen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också en iPod Classic och sätter jag betyg med iPoden så synkroniseras det helt automatiskt med mitt iTunes-bibliotek.

 

Vilken iPod-modell har du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alexander_lundberg

Senaste nanon. Hanterar ni musiken på nanon manuellt eller låter ni iTunes sköta det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alexander_lundberg
Eftersom hårddisken på Classic är på 80 GB har jag total synkronisering... all musik, iPhoto-biblioteket etc.

Då ligger nog problemet där. Synd om man inte ska kunna synka sånna saker utan att allt måste synkas automatiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att det mest logiska vore att sånt skulle kunna synkroniseras... men jag har ingen aning om hur... tyvärr. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...