Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone Sweden


-Edvin-

Rekommendera Poster

Oki. Men varför ha ett extra forum för detta? Känns som det snart är förmånga forum...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns väldigt mycket att säga om iPhone och ett välsorterat forum är aldrig fel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns väldigt mycket att säga om iPhone och ett välsorterat forum är aldrig fel!
förvisso inte, men räkna inte med att det kommer komma en mäng som säger. "o ett forum till, det måste jag regga mig på...".
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förvisso inte, men räkna inte med att det kommer komma en mäng som säger. "o ett forum till, det måste jag regga mig på...".

Jesus har talat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jesus har talat!
jaså... är bara det att ju flera forum man har ute på nätet ju färre medlemmar får du på varje. Är det då inte bättre att skapa lite färre och ha dom välbesökta istället?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaså... är bara det att ju flera forum man har ute på nätet ju färre medlemmar får du på varje. Är det då inte bättre att skapa lite färre och ha dom välbesökta istället?

 

Sant, men hur många svenska iPhone-forums finns det? Denna fantastiska pryl måste väl i alla fall få ETT eget forum på svenska? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sant, men hur många svenska iPhone-forums finns det? Denna fantastiska pryl måste väl i alla fall få ETT eget forum på svenska? ;)
jo, det kanske den kan ha. Men jag ser faktiskt detta forum som har en "egen del" för just iphone som ett bättre ställe. Om det bara börjar fungera.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har faktiskt besökt den, det ända krångliga var att bli medlem fattar inte riktigt :S hehe

 

Men Edvin är det du som har gjort hemsidan den var ganska proffsigt gjord måste man ändå säga ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har faktiskt besökt den, det ända krångliga var att bli medlem fattar inte riktigt :S hehe

 

Men Edvin är det du som har gjort hemsidan den var ganska proffsigt gjord måste man ändå säga ;)

Tycker det mest ser ut som ett vanligt PHPBB2-forum i standardformat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med Micke... ännu ett nischat forum gör ju egentligen ingen nytta och formodligen blir det stagnation i postandet ganska snart. Sorry Edvin, det låter som vi spår död och förruttnelse åt ert forum med en gång. Inte illa menat :geros:

 

Men skulle man starta någon ny sida / forum endast angående iPhone måste den väl ändå tillföra något som saknas hos de andra. Bara här på MW finns det ju en fullgod underavdelning med så mycket mer exponering och besökare än vad ni någonsin kommer få. Såvida ni inte överraskar iPhone-Sverige med nåt utöver det vanliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har faktiskt besökt den, det ända krångliga var att bli medlem fattar inte riktigt :S hehe

 

Men Edvin är det du som har gjort hemsidan den var ganska proffsigt gjord måste man ändå säga ;)

 

Tycker det mest ser ut som ett vanligt PHPBB2-forum i standardformat.

 

Jovisst är det så. Men Henke_96 kanske inte visste att det var standard.

 

Snygg userbar ni fixat i alla fall Edvin :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...