Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hitta Apple store i USA


Babbe

Rekommendera Poster

min farsa skall till USA om inte allt för länge, och jag vill att han köper med en ipod touch till mej, för dom är ju så mycke billigare där =P,

men nu till mit problem, han vill att jag letar reda på någon ställe där han kan köpa den, för han har i regel ont om tid när han är där.

 

vet någon om vart man kan kolla up de på apple's egna hemsida eller hur jag bäst går till väga?

har googlat en del och surfat runt på deras hemsida men har inte lyckats hitta något =/

vore taksam för lite hjälp om de är någon som vet vart jag kan hitta informationen jag behöver eller rent av kan ta fram de åt mej =D

 

han skall till Hagerstown, i Maryland, USA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min farsa skall till USA om inte allt för länge, och jag vill att han köper med en ipod touch till mej, för dom är ju så mycke billigare där =P,

men nu till mit problem, han vill att jag letar reda på någon ställe där han kan köpa den, för han har i regel ont om tid när han är där.

 

vet någon om vart man kan kolla up de på apple's egna hemsida eller hur jag bäst går till väga?

har googlat en del och surfat runt på deras hemsida men har inte lyckats hitta något =/

vore taksam för lite hjälp om de är någon som vet vart jag kan hitta informationen jag behöver eller rent av kan ta fram de åt mej =D

 

han skall till Hagerstown, i Maryland, USA.

 

Det ska finnas i vilket köpcentra som helst :ThumbsUp:

 

Annars kan han köpa en på antingen BestBuy, CircuitCity eller Target.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara varna att tullen lägger på tullavgift på alla inköp som hamnar över 1.700:-

 

Går man inte på rött, så kommer de även att ge en straffavgift för det om de gör en kontroll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara varna att tullen lägger på tullavgift på alla inköp som hamnar över 1.700:-

 

Går man inte på rött, så kommer de även att ge en straffavgift för det om de gör en kontroll.

Meh, det är ju bara att öppna förpackningen och säga man hade den med dit.. om dom nu skulle fråga, vilket de knappast gör med någon som har en iPod i handbagaget...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska vi inte uppmana till överträdelse av tullregler (svensk lag)

Köper man varor för över 1700 och tar med sig till Sverige så ska man anmäla det i tullen och betala.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska vi inte uppmana till överträdelse av tullregler (svensk lag)

Köper man varor för över 1700 och tar med sig till Sverige så ska man anmäla det i tullen och betala.

 

Men ibland måste man använda sunt förnuft också... Hade du aldrig en extra flaska vin då man hade införselregler i landet??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tackar för svaren =D efter lite extra letande med min sista energi för dagen lyckades jag hitta en afär som sålde den ca 2 km från flygplatsen där han landar så de e lungt nu =)

 

och som någon sa också, de e bara att öppna förpakningen och säga att man hadde med sej den när man åkte, inte mer med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska vi inte uppmana till överträdelse av tullregler (svensk lag)

Köper man varor för över 1700 och tar med sig till Sverige så ska man anmäla det i tullen och betala.

 

 

Oj.. var du inte lite väl torr nu???

 

 

:toodeloo:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...