Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Problem med stackar i leopard

Arlanda

Recommended Posts

Jag har ett litet problem, jag kan inte ändra mina stackar mellan rutmönstret och den andra versionen...

Det ska ju gå att högerklicka på stacken och då ska man få möjlighet att välja om man vill se dem som rutmönstret eller som en rad... det har jag sett på andra macar...

Mitt problem är att jag inte har den valmöjligheten, bifogar en skärmdump på vad jag kan göra när jag högerklickar.

Någon som har någon idé om hur man kan lsöa det? Det är ett för litet problem för att jag ska orka installera om systemet, det är mest lite störande...

//Stefan

post-25098-1199367570_thumb.png

Det är inte så enkelt att stackarna inte fungerar om man har dockan vid sidorna? Är det samma sak om du väljer att ha dockan i nederkant?

Bara en tanke.

Inte hos mig. Däremot försvinner alternativet om jag väljer att ha dockan på någon av sidorna, så det tycks vara problemet.

post-670-1199370390_thumb.jpg

Tror bara rutmönster finns om man har dockan på sidan.

Aha, nu fattade jag ditt inlägg! Min orangutang-hjärna kunde inte processa den meningen ordentligt först.

Det är nog som Jarting säger (och jag).

Ok, tack så mycket... Det löste ju problemet..

Funderar dock på om det finns någon poäng att ha det så, varför skulle inte solfjädern kunna funka på sidorna också?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...