Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Web-TV


jonatannn

Rekommendera Poster

Jag undrar om någon vet nån sida som erbjuder Webb-Tv fotboll ochhar program som kan köras på mac??

 

Har inte möjlighet att skaffa betal tv utan tänkte testa utbudet på nätet men det är ju bara mjukvara för Pc datorer :( som sidorna erbjuder

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är inte det minsta intresserad av fotboll så jag brukar inte kolla in några sidor. men tala om vilka sidor och videoformat eller liknande du skulle vilja se klipp ifrån. så kanske jag kan tipsa dig om program eller codexar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja nu är det ju så att jg är lite novis på detta och vet inte riktigt vart källorna kommer ifrån.. Har varit inne på en sida Web-Tv, fotboll där de levererar fotboll online och verkar ha stöd för mac.

 

Mjukvaran de använder heter Peercast, men jag får inte programmet att funka. Är väl lite korkad så jag inte vet hur man gör.

 

Ingen som har erfarenhet av detta programmet eller Web-tv överhuvud taget. Vill ju gärna itta på premier league på macen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag körde helt enkelt med bootcamp och har därigenom kollat på champions league från viasatondemand och på serie A via tv4 sport live.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja fast de kanalerna har jag redan.. Det är den engelska fotbollen jag vill åt och helst genom OS X

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...