Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Externa hårddiskar


Lett

Rekommendera Poster

Jaså. På vilket sätt då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne jag tycker det förstör, macen är inte designad för det och hdn är så mycket fulare än macen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Än så länge är jag nöjd med min porsche disk. Den är snabb och tyst. Den brummar lite ibland, men inget som jag stör mig på. Så jag tycker att det är ett jätte bra köp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Ågren

Här ett jättebra tips till alla macare men även PC användare. MiniStack v.3 HDD kabinett med eller utan HDD. Liknar en Mac Mini och är den enda enheten på marknaden med alla kopplingsmöjligheter, har flera USB portar och FireWire (både 800/400) samt e-sata(ger lika bra kapacitet som interna diskar). Kanon helt enkelt:

 

Finns dock inte vad jag vet i Sverige utan säljs bara här:

 

http://www.newertech.com/products/ministackv3.php

 

En liten videorecenscion av den legendariske Chris Pirillo:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här ett jättebra tips till alla macare men även PC användare. MiniStack v.3 HDD kabinett med eller utan HDD. Liknar en Mac Mini och är den enda enheten på marknaden med alla kopplingsmöjligheter, har flera USB portar och FireWire (både 800/400) samt e-sata(ger lika bra kapacitet som interna diskar). Kanon helt enkelt:

 

Finns dock inte vad jag vet i Sverige utan säljs bara här:

 

http://www.newertech.com/products/ministackv3.php

 

En liten videorecenscion av den legendariske Chris Pirillo:

 

 

Tack för tipset. Får bli en sån istället för Iomegan. Blir lite dyrare men kvalitet kostar lite mer. Sen är det tydligen enkelt att smälla i en egen disk i kabinettet senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne jag tycker det förstör, macen är inte designad för det och hdn är så mycket fulare än macen..

 

Jag har en sån till min mini. Jag tycker det ser helt okej ut. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...