Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Poker


Iza

Rekommendera Poster

Har precis köpt min första macbook, väntar dock på skivan med Leopard. Är supernöjd förrutom att jag inte kan få igång poker på svenska spel. Har sökt på forum och så men hittar inget tips om hur det att få igång eller om det inte är möjligt överhuvudtaget. Jag anar att det går på ngt sätt på en del svar på några forumsinlägg. Vill helst inte byta poker klient då det fungerar bra spelmässigt på ss. Är det någon här som kan hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har samma problem, tror dock inte att det går att köra på mac, om man inte installerar windows också...

Jag har i och för sig hört om ett program som kan köra "exe" filer men vet inte hur det funkar.

 

väntar med spänning om någon har något bra tips på hur man ska kunna köra poker på svenska spels sida med en mac.

 

/David

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp en PC t.ex

post-113-1199222453_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har samma problem, tror dock inte att det går att köra på mac, om man inte installerar windows också...

Jag har i och för sig hört om ett program som kan köra "exe" filer men vet inte hur det funkar.

 

väntar med spänning om någon har något bra tips på hur man ska kunna köra poker på svenska spels sida med en mac.

 

/David

 

crossover heter ett program som jag använder för att köra exe-filer och även svenska spels poker klient, testa det.

 

/TT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp en PC t.ex

 

Kan meddela att en flash klient är på väg, ska enligt SS släppas första kvartalet 2008.

 

/Moz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är en räddande ängel! Det fungerar alldeles utmärkt. Är dig evigt tacksam. Nu är jag ännu mera nöjd med min mac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svenska spel att fungera alldeles utmärkt. Men everest poker får jag inte igång. Och jag begriper inte varför. På ikonen för crossover visar det en liten mindre längst upp till vänster 2-3 sekunder för att sedan försvinna och sen händer det inget mer. Vad gör jag för fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Använd CrossOver Pro så fungerar det direkt med fönsterhanteraren. Annars kan du lägga till ett virtual desktop i config.

 

Jag får Svenska Spels pokerklient att fungera bra. Det enda som inte fungerar är den färgade cirkeln som visar hur mycket tid man har kvar att fatta sitt beslut. Den syns inte alls. Någon som har något tips?

 

/K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...