Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Harman Kardon


A_bite_of_the_apple

Rekommendera Poster

A_bite_of_the_apple

ja, som sagt, någon som har dessa högtalar eller vet om de är bra?

post-13915-1199118147.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare!

 

Jag har dem itne men har vänner som har dem, de låter riktigt bra men är lite fula tycker jag...

Men de kostar ju en slant , Du har inte funderat på jbls creature? kanske lite sämre ljud men en mindre peng.

 

Men om du har bestämt dig och bara vill veta om de låter bra så köp!

 

har du nått mediamarkt nära dej? dom har dem uppställda så du kan lyssna annars!

 

Haade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Tjenare!

 

Jag har dem itne men har vänner som har dem, de låter riktigt bra men är lite fula tycker jag...

Men de kostar ju en slant , Du har inte funderat på jbls creature? kanske lite sämre ljud men en mindre peng.

 

Men om du har bestämt dig och bara vill veta om de låter bra så köp!

 

har du nått mediamarkt nära dej? dom har dem uppställda så du kan lyssna annars!

 

Haade!

 

Tack för snabbt svar. Jo jag har även kollat på JBL:s..det står lite mellan de, men jag tyckte att HK:n var fräsig :D

 

Jag har inte riktigt bestämt mig, som sagt så kostar ju HK rätt mkt pengar, och jag kan mkt väl tänka mig ett par andra högtalare.

 

MediaMarkt finns 15 min från mig. Dock har de världens rörigaste varuhus och dessutom bojkottar jag Media Markt för all framtid. Har bråkat färdigt med de för i år (och 2008 också för den delen)

 

 

Happy New Year

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, ja kunnig personal kan man inte anklaga dem för direkt;)

 

Jag hade nog tagit JBL, jag tycker de låter riktigt bra, annars så skulle jag våga mig på att tipsa om nya creative t40, jag har t20 och är riktigt nöjd! Men de har inga basar, men ändå fylligt ljud

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Harmon kardon har fått jävligt bra kritik tidigare men dom kostar en del.

 

men vill du har dom så köpt dom.

 

Vissa tycker att dom ser bra ut och andra tycker ej det men smaken är som baken...

Ljudet är inget fel på men... Gillar du blå diod belysning så är dom rätt för dig...

Dom har blåa dioder inbyggda vid högtalarna som lyser så det kan bli rätt så jobbigt tycker jag...

Börjar bli allergisk mot blåa dioder som är överallt idagsläge! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hatar med blå dioder..

 

Jag har tejpat över den på mina nya högtalare..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en iSub som jag köpte ihop med min gamla G4 men den funkar inte med nya Intel MacBooken... :ermm: Ska iaf köpa nytt iSub-system inkl highsticks (eller vad dom nu heter) snart... mkt bra ljud.. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...