Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad behöver man ladda ner i småprogram?


tate68

Rekommendera Poster

Hej!! Jag är supernybörjare på mac . Undrar Om någon kan ge mig tips på små bra ( Livs) nödvändiga program som är bra att ha. Är ingen direkt data haj men känner mig väldigt feg att tillföra min supersnygga iMac G5 saker och vart är det säkert att ladda från.

ps när jag skulle lägga med en smiley i texten här så står det i bokstäver vad beror det på ??ds

 

Tack för att ni på forumet finns jag läser igenom massor av era tips.

 

:-) Tate

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen hit

 

 

De flesta "macare" hämtar sina program hos Versiontracker eller hos Macupdate

 

 

Edit:

 

Eftrrsom du är "supernybörjare" så hoppas jag att du inte missar att läsa Denna tråden som vår vän äppelbiten skapat ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och tack som sagt detta forum har jag haft mycket nytta av lusläser nästan allt :P

 

Ja jag har kollat in vad äpplet har skrivit , nja just det kanske jag inte lusläst men ska göra det.

 

Bara det här att skriva i ett forums formulär är og nytt för mig.

 

tate

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara att fråga om du är osäker, och det är alltid bättre att ställa en fråga här, än att du "experimenterar" i din dator utan att veta vad du företar dig. :D

 

Finns inga dumma frågor, kunskapen är bred här på forumet, ingen kan allt, men många kan mycket, som det så fint heter...så fråga på du

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ps när jag skulle lägga med en smiley i texten här så står det i bokstäver vad beror det på ??ds

När man infogar en smiley så visas koden i editeringsfönstret, sen syns smileyn på "riktigt" när man publicerat inlägget! :borstatanderna:

 

Smileyn ovan består av två kolon med texten borstatanderna mellan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack du e allt för go du..