Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Forum och bloggen går lite segt över nyår


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

På grund av mjukvaruproblem ligger vår blogg och vårt forum tidvis nere över nyår. Gott nytt år trots allt önskar vi på redaktionen som ska ta tag i de problem som uppstått snarast nästa år. Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På grund av mjukvaruproblem ligger vår blogg och vårt forum tidvis nere över nyår. Gott nytt år trots allt önskar vi på redaktionen som ska ta tag i de problem som uppstått snarast nästa år. Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Hmmm.. När blev något som hänt för mera än 48-timmar sedan en nyhet?

Det enda chefredak. lyckades ådstakomma var tydligen några rader i ett inlägg på detta forum... kanske vore dax för en mera ingående förklaring varför detta hände just detta forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är inte chefredaktören som skriver - det är roboten

Ja, Leijons inlägg är av en robot har vi, som inte visste det tidigare, fått lära oss i en annan tråd

 

"lite segt" - undrar vad man har för krav på normalsegt?

 

Men de kanske har lånat in en rubriksättare från Expressen. För mig är i alla fall inte "lite segt" synonymt med innehållets: "ligger vår blogg och vårt forum tidvis nere över nyår"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menas med " Läs hela nyheten på MacWorld.se!" det står inget mer där än vad som står här ????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är så roboten gör - tar början av ett inlägg och där den bryter så lägger den till " Läs hela nyheten på MacWorld.se!"

 

Nu var inte Annas nyhet inte längre så då blir det såhär

 

För övrigt anser jag att detta är ytterligare en anledning till att se över robotfunktionen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt Anna få ta över

och ge henne en löneförhöjning. :ThumbsUp:

Håller med ;) med tanke på hur närvarande chefredak. är... :ThumbsDown:

Vad kan det ta och ge en bra förklaring? 10min av sin lediga tid, ojojojoj vad svårt det skulle vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Håller med ;) med tanke på hur närvarande chefredak. är... :ThumbsDown:

Vad kan det ta och ge en bra förklaring? 10min av sin lediga tid, ojojojoj vad svårt det skulle vara.

Har man IG i svenska kan det nog ta mer än 10 minuter :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.


×
×
  • Skapa nytt...