Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Gott Nytt År!


Axelman
 Share

Rekommendera Poster

Gott Nytt År! Mitt nyårslöfte för 2013 är att jag lovar vara lite mer aktiv på forumet, det har varit lite klent detta och förra året.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott Nytt År!

Mitt nyårslöfte för detta år är att träna mer, vilket inte kommer att bli svårt att hålla, och helt sluta med kaffet vilket kan bli värre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott Nytt ÅR God Fortsättning till er.Nyårslöften skall man nog vara försiktig med att avge.Kan vara knepigt att hålla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...

Grått Nytt Hår!

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott Nytt 2014!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grått Nytt Hår!

Krister i P3 lyssnare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott Nytt!

Må Apple komma med nya roliga leksaker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krister i P3 lyssnare?

Absolut inte. Familjeskämt sedan minst 20 år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott nytt år allihopa!

Redigerad av Priest
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyårslöfte borde vara att tillbringa mindre tid framför datorn, men det kommer jag ändå inte att kunna hålla, så det är lika bra att jag låter bli. Gott Nytt Datorår!

Samma här. Har istället lovat mig själv att fortsätta träna lika bra 2014 som 2013 (R.I.P.).

Funderade lite på ett löfte om att minska på kaffet, men varför lova sådant jag ändå aldrig kommer att kunna hålla? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott Nytt År!

disney-world-orlando-fireworks.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyårslöfte borde vara att tillbringa mindre tid framför datorn, men det kommer jag ändå inte att kunna hålla, så det är lika bra att jag låter bli. Gott Nytt Datorår!

 

Ja, lite så är det. :kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här. Har istället lovat mig själv att fortsätta träna lika bra 2014 som 2013 (R.I.P.).

Funderade lite på ett löfte om att minska på kaffet, men varför lova sådant jag ändå aldrig kommer att kunna hålla? :lol:

 

Ja, att börja röra mer på sig borde man nog, du ger inspiration i alla fall även. Mindre kaffe är jag nog tvungen till, inser att man mage inte pallar trycket. Var ju det där med måttlighet.... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ja, att börja röra mer på sig borde man nog, du ger inspiration i alla fall även. Mindre kaffe är jag nog tvungen till, inser att man mage inte pallar trycket. Var ju det där med måttlighet.... :whistling:

Det gäller nog samtliga i kaffetråden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gäller nog samtliga i kaffetråden

Ja. Säkert. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ja, att börja röra mer på sig borde man nog, du ger inspiration i alla fall även. Mindre kaffe är jag nog tvungen till, inser att man mage inte pallar trycket. Var ju det där med måttlighet.... :whistling:

Man ska göra saker av positiva skäl.

För att det är skönt, att man längtar efter det och hur stark och frisk man känner sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...

Gott nytt år! Jag ska resa till goda vänner och blir väl måttligt uppkopplad. Ingen mobilzombie här inte. Så ha det bra, och drick inte för mycket. :):kramis:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott nytt år! Jag ska resa till goda vänner och blir väl måttligt uppkopplad. Ingen mobilzombie här inte. Så ha det bra, och drick inte för mycket. :):kramis:

Gott Nytt år Alix!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...