Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Jag saknar att vi syns på hemsidan...


dumkopf

Rekommendera Poster

Hmmm,

 

Jag har noterat att vi inte längre är betrodda och värdefulla nog att synas på Macworlds hemsida! Det har varit så sedan några år nu att jag har sökt mig till forumet via MacWorlds nyhetssida och därigenom fått både nyheter och snabbt också kunnat skaffa mig infor från användares snabba fingrar och därigenom haft dubbel nytta av MW hemsida.

 

Det var så viktigt för mig att jag gjorde en widget med den nya funktionen i Leopard, av den delen på MW's sida så att jag snabbt kunde få se de senaste 10 meddelandena. Nu har jag helt tappat kontakten med forumet och finner därmed MW mindre intressant.

 

För mig är detta en enorm försämring av MW hemsida och de däringa bloggarna och testlabbet är bara utfyllnad i jämförelse.

 

Ni förlorar forumets dragkraft till MW och slår samtidigt undan benen på forumets fortsatta utveckling .

 

Uschanimej! :utskallning::chockadskeptisk::irriteradtjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hänger troligen ihop med den tidigare kraschen av forumet.. får man hoppas..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med!

 

Personligen startar jag alltid genom att gå till MacWorld.se, läsa nyheterna, sedan se vad som är det senaste i forumet (utan att faktiskt behöva logga in). Det har blivit lite omständligare nu.

 

(I och för sig kan jag förstå om det tagits bort medvetet, då de trådar som oftast hamnar på första sidan är diverse paj-kastar-trådar som urartat efter tre inlägg).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihop!

Självklart är ni inte bortprioriterade, :wacko: tvärtom! Men- efter kraschen med servern fungerar inte RSS-flödet till förstasidan, så inga trådar hämtas, inte heller från bloggen som ni ser (som ligger på samma server). Jag är ensam på skutan denna vecka och har försökt lösa det men tyvärr utan framgång.

I'm on the case kan man säga. :policeman:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Anna,

 

Och trist att vara helt ensam när det strular till sig... var är det övriga man/kvinnskapet.... firar frihet på Barbados?

 

Det är så pissigt väder idag att jag skulle åka direkt om jag hade möjlighet! Men är man anställd så är man slav!

 

Gott Nytt År till dig och hela MW samt inte minst till alla Macanvändare :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Anna,

 

Och trist att vara helt ensam när det strular till sig... var är det övriga man/kvinnskapet.... firar frihet på Barbados?

 

Det är så pissigt väder idag att jag skulle åka direkt om jag hade möjlighet! Men är man anställd så är man slav!

 

Gott Nytt År till dig och hela MW samt inte minst till alla Macanvändare :galetglad:

 

De firar jul och nyår! Konstiga människor! :chockadskeptisk:

Gott nytt år själv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...