Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Är Leijon dyslektiker?


Balooba

Rekommendera Poster

Heter han Volvo i efternamn? :chockadskeptisk:

 

Leijon Volvo, alltså.

Intressant. :fundersam:

 

Hur stavar han det då?

Vulvo?

:hihihi:

 

Är det då forumet som har punka, av och till,

eftersom det inte rullar på?

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna typ av smutskastning tycker jag vi låter bli.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dysleksi är saker man inte skojar om. Fattar ni inte det är det bara o beklaga er mognadsnivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
dysleksi är saker man inte skojar om. Fattar ni inte det är det bara o beklaga er mognadsnivå.

 

Fast nu var inte detta på allvar, utan den bifogade bilden var ju faktiskt rolig och inte ett påhopp på dyslektiker i allmänhet eller Leijon (som förövrigt är en fena på svenska)

 

Vad är skillnaden mot att håna Bill Gates och Microsoft (och alla de som jobbar där och idiotförklara dem) vilket exempelvis du gjorde senast idag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dysleksi är saker man inte skojar om. Fattar ni inte det är det bara o beklaga er mognadsnivå.

 

Man kan skoja om det mesta, och varför skulle dyslektiker vara undantagna, själv är jag flintskallig, något som inte märks när jag skriver och stavar. Begynnande kulmage är kul. Glasögon ses gärna också något att skoja med. Tjejer är också kul, ju blondare desto kuligare, fylla likaså. Irländare, norrmän och norrlänningar är också tacksamma objekt.

Men att med lyte hoppa på någon med lytet ifråga är inte roligt, mer än för den som gör sig rolig på den andres bekostnad.

Leijon, eller Lejon, eller hur han nu än stavar, är alltså i detta sammanhang inte påhoppad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna typ av smutskastning tycker jag vi låter bli.

 

 

Men ge dig, först ansåg du att min inlägg i en annan tråd där jag påpekade att bumpning av en 1,5 år gammal tråd var att kasta skit. Och nu detta? Har du ingen humor människa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte Leijonkungen åker omkring i en simpel kärra som Volvo..

Han är nog mer en Audi R8 skulle jag tro :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tro mig - det märks! :D

 

Ja, i så fall är det fel på Safaris rättstavning, utan den skulle jag nog hemfalla till kategorin dyslexi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En råtta??? :o Jag tror mer på Lejon :D

 

 

:lol:

 

Andreas vore klädsam i Denna , han är ju ändå ett Leijon...och då ska man vara kung i storstadsdjungeln..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Leijon åker buss eller tuben och inget annat.

Tror jag också -_-

 

:lol:

 

Andreas vore klädsam i Denna , han är ju ändå ett Leijon...och då ska man vara kung i storstadsdjungeln..

Den där är Sveriges motorvägkung :D Storstadkungen är ju Audi S5 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dysleksi är saker man inte skojar om. Fattar ni inte det är det bara o beklaga er mognadsnivå.

 

Min, numera avlidne kompis, och en gemensam vän var och såg en av Woddy Allens filmer

där de gjorde en pastiche på: "Don't shoot me, I'm only the pianoplayer."

Pianisten sa: "Don't shoot me; I'm a bleeder."

Altså: Skjut mig inte, jag är en blödare.

De två var de enda som skrattade i hela salongen och skrattade så att de kiknade.

(kompisen hade blödarsjuka)

Sedan var jag på Ungdoms-HCK's medlemsmöte (unga handikappades centralkommitee) -79

där en döv tecknade till en döv kompis:

"Varför tecknar du så stort? Tror du jag é blind eller?"

 

Man kan skämta om handikapp om man inte menar illa och

om handikappade inte ser sig som offer eller straffade av Gud eller dyl.

Och innan du skriver"Hur vågar du säga något sådant?"

Jag har blödarsjuka, Kardiomyopati och en hel del andra handikapp

och en massa humor och har aldrig sett vikten av att göra annat än att rent ut sagt

"skita i mina handikapp" vilket har gjort att andra inte bryr sig om dem heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är en kul tråd, en slappatråd som man kollar för att garva lite. Och till dig som inte har någon humor så råder jag dig att chilla lite och inte ta livet på såå stort allvar.

 

Sure, skitkul var det inte, men lite. Man log ju iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...