Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

jailbreak till ipod touch 1.1.2?


pdr

Rekommendera Poster

Har precis fått en iPod touch i julklapp som har versionen 1.1.2.

Hur fixat man jailbreak till den?

 

Om ni har några andra roliga ideer eller tips vad jag kan göra som gör den mer optimal, kom gärna med förslag då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Har precis fått en iPod touch i julklapp som har versionen 1.1.2.

Hur fixat man jailbreak till den?

 

Om ni har några andra roliga ideer eller tips vad jag kan göra som gör den mer optimal, kom gärna med förslag då!

 

Du måste degradera din touch til 1.1.1 har det programmet på datan men vet inte hur man skickar filer genom forum.macworld. Vet du det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis fått en iPod touch i julklapp som har versionen 1.1.2.

Hur fixat man jailbreak till den?

 

Om ni har några andra roliga ideer eller tips vad jag kan göra som gör den mer optimal, kom gärna med förslag då!

 

Du måste degradera din touch til 1.1.1 har det programmet på datan men vet inte hur man skickar filer genom forum.macworld. Vet du det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag gjorde missen att inte läsa allt som kan hända... observera KAN HÄNDA inte HÄNDER....

så min ipod blev mongloid och ville bara låna ut 300 mb och sen när jag skulle koppla ur den.. ja då starta den om sig ungefär 450 tusen gånger..... sen försökte jag en gång till och gjorde som en annan sa och nä då dog den helt och hållet... så nu har jag fått liv i den och den är återställd till fabriksinställningarna... men vissa kan säkert vara skickligare än mig... lycka till... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis fått en iPod touch i julklapp som har versionen 1.1.2.

Hur fixat man jailbreak till den?

 

Om ni har några andra roliga ideer eller tips vad jag kan göra som gör den mer optimal, kom gärna med förslag då!

 

Titta in här och se ljuset Jailbreak 1.1.2 for iPod Touch

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väl erkänna att jag har försökt att Jailbreaka 1.1.2 en herrans massa gånger med en liknande instruktion men inte lyckats utan fått nergradera till 1.1.1 för att kunna köra iPhone-appsen men med denna så gick det på 10 min helt underbart. Denna fungerar alldeles perfekt :galetglad:

 

//H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag nedgraderade min igår, och jailbreakade därefter. jag har alltså 1.1.1 nu, men kan jag uppdatera till 1.1.2 via iTunes igen utan att jailbreakningen förstörs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...