Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Insamling till ny forumserver

fufluns

Bidrag till ny forumserver?  

23 members have voted

1. 1. Kan du tänka dig att ge bidrag till en ny forumserver?

• Ja
      3
    • Nej
      14
    • Kanske
      4
    • Vet inte/ingen åsikt
      4

Recommended Posts

A_bite_of_the_apple

Jag röstade nej, och detta gjorde jag med anledning om att forumets ledning tidigare i år har aviserat om att det ska införas reklam även här i forumet. Jag tänker inte bidra med ett rött korvöre för att finansiera deras då redan reklamfinansierade forum, ett forum som dessutom sköts uruselt.

Jag röstade nej, och detta gjorde jag med anledning om att forumets ledning tidigare i år har aviserat om att det ska införas reklam även här i forumet. Jag tänker inte bidra med ett rött korvöre för att finansiera deras då redan reklamfinansierade forum, ett forum som dessutom sköts uruselt.

Du har i princip rätt. Men å andra sidan, detta är det bästa forumet. Inte tekniskt sett (ähum), men genom forumets kompetenta och diskussionsvilliga deltagare. Det vore synd om det skulle försvinna. Kommersialismen är ju som den är.

A_bite_of_the_apple
Du har i princip rätt. Men å andra sidan, detta är det bästa forumet. Inte tekniskt sett (ähum), men genom forumets kompetenta och diskussionsvilliga deltagare. Det vore synd om det skulle försvinna. Kommersialismen är ju som den är.

det finns andra forum också, vem vet, folk kanske drar dit om det fortsätter såhär hos MW?

99 är visserligen lite tråkigt på det sättet att det inte finns så kallad off-topic avdelningar som papperskorgen. Å andra sidan, ett forum är vad medlemarna gör det till. Men även där finns det mkt, om inte t.o.m mer kunskap än här

det finns andra forum också, vem vet, folk kanske drar dit om det fortsätter såhär hos MW?

99 är visserligen lite tråkigt på det sättet att det inte finns så kallad off-topic avdelningar som papperskorgen. Å andra sidan, ett forum är vad medlemarna gör det till. Men även där finns det mkt, om inte t.o.m mer kunskap än här

Jepp.

Tänkte just det samma.

Ja, jag kommer ofta på mig själv med att sitta på 99.se och bara läsa.

Men som nån sa, här kan man snacka och umgås på ett lite friare sätt..

Men ibland när jag vill ha reda på saker så blir det 99.se

Haade!

Finns ju ett litet uttorkat forum vid världens kant dit vi kan dra när detta forum behagar lägga av...

HMC

Finns ju ett litet uttorkat forum vid världens kant dit vi kan dra när detta forum behagar lägga av...

HMC

Ja, det är ju sant. :fundersam:

Vi syns där nästa gång detta forum lägger av. :ThumbsUp:

Jag har användarnamnet......

Håll i er nu:

friend. :whistling:

:hihihi:

Eller har någon annan ett roligare forum träff punkt?

Vi får helt enkelt skapa ett eget forum där man bara umgås och snackar skit när denna sidan ligger nere;)

katzenklavier

Är inte värt att skänka pengar till forumet känns det som…

Vi får helt enkelt skapa ett eget forum där man bara umgås och snackar skit när denna sidan ligger nere;)

Har jag funderat länge på :) Mitt problem är dock att hitta server etc. :):pompoms:

Guest Kalle Silver

Samma här, om jag vänder mig till 99.se så känner man sig mer välkommen. Här, känns det oftast som att man måste vara Civilingenjör i datateknik och om man kritiserar mac-relaterade varor, så blir man nästan utskälld, det har gjort att massor av oss som nu inte är proffs har tystnat. :)

Frågan är ju, men vill lägga reklam på ett forum som ligger nere med jämna mellanrum? ingen skulle jag vilja påstå.

Inte bara att det ligger nere utan nere i flera dagar är anmärkningsvärt och obegripligt i mina ögon.

Är det verkligen omöjligt att starta om eller vad som krävs utan att vara på plats. Går den ner en fredag så är den inte uppe förens på måndag verkar det som.

Svarade nej

Varför ska vi betala en server till ett företag??????????

Tycker dom själva borde fixa det så fort som möjligt. Det är VÄLDIGT dålig reklam med ett forum som är nere så ofta som detta forum. Ger inget bra intryck av Mac direkt

/N

Tycker dom själva borde fixa det så fort som möjligt. Det är VÄLDIGT dålig reklam med ett forum som är nere så ofta som detta forum. Ger inget bra intryck av Mac direkt.
Kanske är så att Microsoft betalar dom för att stänga av det lite då o då... ;)

Denna tråd går ju även in under de andra som avhandlar forumets icketillgänglighet under helgen som var. Låser den och hänvisar hit.

Rickard, moderator.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...