Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Tack för att vi slapp forumet i helgen!

Axelman

Recommended Posts

Det var så skönt att slippa hänga här och dega i helgen! Strunta i den nya servern och programvaran och kör vidare så här så vi får sköna och forumfria helger! :utskallning:

Det hjälper inte med att tacka de :P De skiter i det ändå... :mellow:

Vad gillar du min nya signatur.....? :elaktflin:

katzenklavier
Vad gillar du min nya signatur.....? :elaktflin:

Perfekt! Om alla har den kanske de faktiskt gör nåt åt det :fundersam: *Skaffar ny signatur*

Perfekt! Om alla har den kanske de faktiskt gör nåt åt det :fundersam: *Skaffar ny signatur*

WOW! Det såg bra ut... tänk om fler kunde hänga på... :lol:

katzenklavier
WOW! Det såg bra ut... tänk om fler kunde hänga på... :lol:

Skulle ju bli väldigt symmetriskt och fint då i alla fall :D:rolleyes:

Det var så skönt att slippa hänga här och dega i helgen! Strunta i den nya servern och programvaran och kör vidare så här så vi får sköna och forumfria helger! :utskallning:

På sätt och vis, faktiskt. Jag gjorde annat istället under den tid som jag annars suttit här. Å andra sidan, den tid jag tillbringade vid datorn med annan sysselsättning skapade frågor som jag hade velat söka svaren på här. Men litegrann saknar jag trots allt den tiden när affärerna var stängda på helgerna och allt var lugnt och stilla ibland. Och när forumet inte fungerar så återskapar det den känslan på nåt vis.

Man kunde ju förvänta sig information, ursäkt eller vad som helst men fortfarande kan jag inte se nåt.... dålig stil är bara förnamnet... :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning:

På sätt och vis, faktiskt. Jag gjorde annat istället under den tid som jag annars suttit här. Å andra sidan, den tid jag tillbringade vid datorn med annan sysselsättning skapade frågor som jag hade velat söka svaren på här. Men litegrann saknar jag trots allt den tiden när affärerna var stängda på helgerna och allt var lugnt och stilla ibland. Och när forumet inte fungerar så återskapar det den känslan på nåt vis.

Denna tråd är IRONISK. :fulfejs:

Denna tråd är IRONISK. :fulfejs:

Jo jag märkte det sen jag hade spenderat lång tid på att skriva ett seriöst svar på ett till synes seriöst förslag till att minska stressen i samhället. :P Jag missade din :utskallning:

Jo jag märkte det sen jag hade spenderat lång tid med att skriva ett seriöst svar på ett till synes seriöst förslag till att minska stressen i samhället. :P Jag missade din :utskallning:

Jag ser fram mot ditt seriösa svar......... :lol: ....btw byt signatur du med ett tag... ;)

katzenklavier
Man kunde ju förvänta sig information, ursäkt eller vad som helst men fortfarande kan jag inte se nåt.... dålig stil är bara förnamnet... :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning: :utskallning:

Det var just det jag menade med "De skiter i det ändå... :mellow: " Har vi nånsin fått en ursäkt till varför forumet legat nere :o ?

Inte i mannaminne, dvs två veckor för min del.... Det fanns en tråd förut med en massa förklaringar och till slut ett budskap om att "nu händer det snart".....

Hrrm, var det inte sån här spam som de nya forumreglerna skulle förhindra? :borstatanderna:

Forumet tyngs ner av spammet, blir segare och segare tills bara spammet är kvar, och förstås inläggsräknaren som går i taket. :toodeloo:

Visst är det botten att ett forum som detta ligger nere, men under tiden upptäcker man att det faktiskt inte behövs...finns ju andra gårdar att leka på...

Jag ser fram mot ditt seriösa svar......... :lol: ....btw byt signatur du med ett tag... ;)

Hmm...du menar att jag ska vara seriöst ironisk antar jag...:fundersam:?

Mja...då säger jag väl så här: :chockadskeptisk:

Fast det är inte Macworlds sak att avgöra var jag leker någonstans.

Jag stoppade i Leopard och hade verkligen behövt tillgång till

forumet, inte fan tänkte jag på att det skulle ligga nere.

Jo, det finns ju andra ställen att gå till men man blir ju liksom

lite hemtam och känner sig blåst :superirriterad:

Det kommer säkerligen en förklaring, de som styr är ju

noga med etik och rättfärdigt handlande så ...

OBS! Ej ironi !

Det behövs ingen ursäkt. Vi får väll snart ny programvara samt ny server så att alla problem fixas.

SimpsonDoh.jpg

Jag har alltså kollat simpsons under julhelgen :propellerbaver:

A_bite_of_the_apple

Jag håller med. År 2007 är en sån här grej inte okej. Det är inget annat än riktigt pinsamt, och inte äns en förklaring har man fått.

Fast det är inte Macworlds sak att avgöra var jag leker någonstans.

Jag stoppade i Leopard och hade verkligen behövt tillgång till

forumet, inte fan tänkte jag på att det skulle ligga nere.

Jo, det finns ju andra ställen att gå till men man blir ju liksom

lite hemtam och känner sig blåst :superirriterad:

OBS! Ej ironi !

Eftersom det är den ironiska tråden så:

Jag lade också in Leopard i helgen och jag är så, så glad :kartjej:

att jag inte hade någon att klaga till eller fråga varför den upp förde sig

som den gjorde och fortfarande gör. :galetglad:

Lika glad som Anders L i citatet ovan, om det var av-ironiserat.

Visst är det botten att ett forum som detta ligger nere, men under tiden upptäcker man att det faktiskt inte behövs...finns ju andra gårdar att leka på...

du har så rätt, upptäckte att 99 inte alls var så tråkigt som jag fått för mig tex!

katzenklavier

:tarskratt::tarskratt::tarskratt: Det där var det roligast jag hört på länge! :tarskratt:

du har så rätt, upptäckte att 99 inte alls var så tråkigt som jag fått för mig tex!
jag med upptäckte det.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...