Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan någon bara uploada sin dockmenus.plist snälla...


Alucard94

Rekommendera Poster

Så för att göra en kång historia kort så messade jag up min dockmenus.plist fil så om någon kunde vara så vänlig och bifoga sin(Om ni inte vet var den finns så, Machintosh HD-System-library-coreservices-dock-(högerklicka)show package contents-resources) Bara kopiera den någonstans och lägg till .txt i slutet eller något och ladda up den.

 

Hoppas det inte är för mycket möda.

 

Tack! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för den nu funkar nästan allt, men du glömde ju att lägga in dockmenu.plist filen =P Men tack ändå om du skulle vara så snäll att uploada den också så ska jag kyssa dina tår!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inställningsfiler brukar skapas av sig självt, har du startat om datorn efter att du kastade den?

 

Eftersom jag inte vet vilken information som döljer sig i Resources- mappen så vill jag inte skicka den. Jag har inte heller samma dator som du.

 

Sorry

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså.... kan ingen bara göra det, snälla det tar typ 5 minuter, och jag ser 5 medlemmar som är inne på detta forum just nu, så varför kan ni inte bara ägna fem jäkla minuter av att kopiera resources mappen och bifoga den i ett inlägg här asså seriöst...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar =) Fast en grej bara, nu fungerar det bara att högerklicka program som är aktiva...

 

Du kanske skulle ha haft Leopard- varianten ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...