Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hitta saker på detta forum...


jonte

Rekommendera Poster

Det finns femtielva forumavdelningar här, många frågor passar i flera av avdelningarna, medan andra inte passar någonstans (som den här)

 

Sen när man väl svarat på några inlägg, hur är det meningen att man ska veta om någon har svarat på mina inlägg? Verkar inte finnas någon bevakningsfunktion...

 

Sen dräller det med onödiga knappar och länkar. Varför ens få välja på två olika sätt hur man ska redigera sitt inlägg? väldigt icke-apple, de skulle ha bestämt åt mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har ju verktyg - i översta högra hörnet av inlägget, men funktionen är väl inte den bästa.

Det kanske löser sig inom den utlovade 5-årsplanen efter nyår. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

APPLE gör ingen mjukvara för forum, och det är väl bara 2 "stora" program nu för forum?

 

V3 Bulletin å ett annat som jag har lyckeligen glömt nu....

 

Men starta en pettition? så ska vi alla fylla i den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråden borde väl passa bättre i "Disskutera forum och webb" (eller vad heter)?

 

Vi får väl önska oss en sorts "Smarta forum", en variant på smarta mappar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

APPLE gör ingen mjukvara för forum, och det är väl bara 2 "stora" program nu för forum?

 

V3 Bulletin å ett annat som jag har lyckeligen glömt nu....

 

Men starta en pettition? så ska vi alla fylla i den!

Apple Discussions är ju iofs apples forum, och är det något den är bra på så är det att hitta tillbaka till sina inlägg. Men det är så grymt stort, och på fel språk...

 

Det finns ju ingenting som säger att man måste använda vbullitin heller, däremot är det väldigt tråkigt att migrera mellan olika miljöer.

 

Du har ju verktyg - i översta högra hörnet av inlägget, men funktionen är väl inte den bästa.

Det kanske löser sig inom den utlovade 5-årsplanen efter nyår. :borstatanderna:

ja men titta, där fanns det något. Får man ett mail i mailen för varje tråd man skrivit i? låter värre än spammen... :)

 

Tråden borde väl passa bättre i "Disskutera forum och webb" (eller vad heter)?

 

Vi får väl önska oss en sorts "Smarta forum", en variant på smarta mappar.

Jasså, fanns det en sån, jag som letade en hel halvminut innan jag tröttnade och skrev här... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mailfunktionen är nog bra för den som har problemet. Men annars finns det väl ingen större anledning att ha den aktiverad. Det räcker gott och väl med hundratals spam som dimper ner varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...